  • 41. Data: 2014-10-31 22:33:30
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Trzeba by chyba zobaczyć w regulaminie albo napisać pocztą wewnętrzną
    > tudzież zadzwonić póki jeszcze darmowe jest partyline ;)

    taki mam zamiar, ale zadzwonię dopiero w pon., myślałem, że ktoś już
    może dzwonił i coś wie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 42. Data: 2014-11-01 15:22:18
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 22:33, RobertS wrote:

    > taki mam zamiar, ale zadzwonię dopiero w pon., myślałem, że ktoś już
    > może dzwonił i coś wie...

    W starych toip jest prawie to samo - 4% min. 10, o rachunkach ani słowa.
    To dobrze wróży.

  • 43. Data: 2014-11-01 15:52:41
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-10-29 o 20:13, RobertS pisze:
    > to jak nie chcę, aby mi opłatę naliczali to muszę zadzwonić czy jak chcę
    > z CP korzystać to mam taką dyspozycję złożyć?

    musisz wyłączyć

    Sierp

  • 44. Data: 2014-11-01 15:53:23
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-10-29 o 19:03, mx pisze:
    > A jak odbiorcę rachunku dodać, opłatę zareklamować?

    odbiorcę będziesz mógł nadal dodać (potwierdzone na infolinii),
    reklamację możesz zgłosić przez bankowość internetową

    Sierp

  • 45. Data: 2014-11-01 17:06:52
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-11-01 15:53, Sierp pisze:

    > odbiorcę będziesz mógł nadal dodać (potwierdzone na infolinii),
    > reklamację możesz zgłosić przez bankowość internetową
    >
    > Sierp

    a ponegocjować zwonienie z opłaty za kartę to gdzie? jak citiphone się
    wyłączy

  • 46. Data: 2014-11-01 17:15:00
    Od: gral <n...@e...pl>

    > odbiorcę będziesz mógł nadal dodać (potwierdzone na infolinii),
    > reklamację możesz zgłosić przez bankowość internetową
    >
    > Sierp

    coraz większy debilizm...

  • 47. Data: 2014-11-01 18:23:30
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-10-31 o 22:33, RobertS pisze:

    > taki mam zamiar, ale zadzwonię dopiero w pon., myślałem, że ktoś już
    > może dzwonił i coś wie...

    Nie panikujcie
    W Citi "opłata rachunków KK" to inna usługa niż "przelew z rachunku KK"
    Wyraźnie tylko tę drugą wymieniają w zmianach opłat.

    Sławek

  • 48. Data: 2014-11-01 19:40:47
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 01/11/2014 18:23, Slavekk wrote:

    > Nie panikujcie
    > W Citi "opłata rachunków KK" to inna usługa niż "przelew z rachunku KK"
    > Wyraźnie tylko tę drugą wymieniają w zmianach opłat.

    "Jak płacić Kartą Kredytową Citibank za comiesięczne rachunki?
    Krok 1
    1. Zadzwoń do CitiPhone: 801 32 2484
    2. Zdefiniuj odbiorcę opłat za rachunki u Doradcy
    3. Teraz możesz płacić za rachunki w Citibank Online bez dodatkowych opłat.
    Krok 2
    Aby opłacić rachunki kartą kredytową:
    1. Zaloguj się do bankowości internetowej Citibank Online
    2. Z menu wybierz Przelewy -> Przelewy i zlecenia stałe
    3. Na liście odbiorców wybierz jednego z odbiorców widocznego w sekcji
    Opłata rachunków kartą kredytową
    4. Wybierz kartę kredytową w sekcji Z rachunku
    5. W kolejnym kroku wpisz kwotę i opis przelewu np. numer faktury, numer
    abonenta
    6. Po sprawdzeniu prawidłowości danych zleć wykonanie przelewu
    Uwaga:
    Jeżeli przelew z karty kredytowej jest realizowany do innego odbiorcy
    niż odbiorca wybrany z grupy ,,opłata rachunków kartą kredytową" przelew
    jest traktowany jak transakcja gotówkowa. Naliczana jest opłata 4%
    wartości przelewu, nie mniej niż 10 zł oraz odsetki od dnia dokonania
    przelewu."

  • 49. Data: 2014-11-02 12:43:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie panikujcie
    > W Citi "opłata rachunków KK" to inna usługa niż "przelew z rachunku KK"
    > Wyraźnie tylko tę drugą wymieniają w zmianach opłat.
    >
    > Sławek

    ale tej pierwszej opcji nie widzę w TOiP...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 50. Data: 2014-11-02 13:14:32
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-11-02 o 12:43, RobertS pisze:

    > ale tej pierwszej opcji nie widzę w TOiP...

    No to jak może być płatna usługa, gdy TOiP nie podaje wysokości opłaty? ;)
    Nie ma w dotychczas obowiązującej, nie ma w nowej.

    Sławek