  • 11. Data: 2017-05-23 16:52:50
    Temat: Re: Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze...?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 May 2017 08:39:41 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Oczywiście, że nie są zainteresowane, ponieważ nie istnieje podatek
    od
    > "omyłkowych przelewów".

    Haha dobre, no jesteś niemożliwy z tym swoim isdealistycznym
    podejsciem do swojego zawodu. Przeciez to chyba jasne, że nie mowa tu
    o przypadku, gdy odbiiorca przelewu prędzej czy później zwraca
    omyłkową płatność ale mowa o sutuacji gdy nie dość, że nie zwraca to
    dysponuje i wydaje te środki np. kupując sobie dom (oprócz
    wzbogacenia jest jeszcze nieprawidłowy depozyt, można pociagnac za
    nakezny PCC). Sugerujesz, że kupno domu nie.będzie weryfokowane
    piszesz US skąd była kasa? No popatrz ja za kupno głupiego samochodu
    byłem wzywany do US w celu wyjaśnień źródła dochodu...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-05-23 17:00:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 May 2017 16:30:33 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Tu chodzi o wirusy zmieniające numer rachunku.

    W arrykulue nie ma słowa o wirusach tylko o pomylkach z powodu
    długiego 26 cyfrowego numeru. Post jest oceną faktow przedstawionych
    w konkretnym newsie a nie dywagacji co autor miał na myśli.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-05-23 18:38:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 16:52, Marek pisze:
> [...]
    > kupno domu nie.będzie weryfokowane piszesz US skąd była kasa? No popatrz
    > ja za kupno głupiego samochodu byłem wzywany do US w celu wyjaśnień

    A jak można mówić o podatku, skoro gość nie jest bogatszy jak przed
    przelewem (może nawet ma dom, ale ma też dług w tej samej wysokości,
    więc nie doszło do przysporzenia majątkowego).

    > jesteś niemożliwy z tym swoim isdealistycznym podejsciem

    O Jezu, nic prostszego, dawaj jakiś opis sprawy, gdzie był podatek od
    omyłkowego przelewu, i po temacie, a nie męczysz teorię, w dodatku
    błędnie, jakby erotoman-gawędziarz o seksie gadał.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-05-23 19:29:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 May 2017 18:38:27 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > A jak można mówić o podatku, skoro gość nie jest bogatszy jak przed
    > przelewem (może nawet ma dom, ale ma też dług w tej samej
    wysokości,
    > więc nie doszło do przysporzenia majątkowego).

    Chłopie chyba nigdy nie miałeś do czynienia z kontrolą skarbową, bo
    powiadasx takie glodne kawałki jakbyś tylko temat znał tylko z
    książek prof. Zolla teoretyka prawa. Kasa ktora się pijawila bez
    podsfawy i została wydana bez opodatkowania to działa na skarbowke
    jak płachta na byka. Mam na sobie przeczwiczone kilka postępowań.
    Twoje interpreracje prawa w,zdeezeniu z "organami" mogą tylko
    wywoływać uśmiech politowania.

> [...]
    > omyłkowego przelewu, i po temacie, a nie męczysz teorię, w dodatku
    > błędnie, jakby erotoman-gawędziarz o seksie gadał.

    haslo do googla "nieprawidlowy depozyt dlaczego musze płacić pcc" to
    raz. Dałem własny przyklad tłumaczenia się skąd była kasa to dwa .
    Uprales się z tym "omylkowyn" przelewem skąd kontrola nabywcy ma
    wiedziec że jest omyłkowy? To wie tylko wysyłający.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-05-23 21:41:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

    > Uprales się z tym "omylkowyn" przelewem skąd kontrola nabywcy ma
    > wiedziec że jest omyłkowy? To wie tylko wysyłający.

    Omylkowy to jest jak odda.
    A jak wykorzysta, to jest darowizna, podatek, albo nieujawniony
    dochod, a to US lubi najbardziej :-)

    J.

    P.S. Ale oddac tak samemu bez wezwania, czy poczekac ?

  • 16. Data: 2017-05-23 21:56:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 21:41, J.F. pisze:

    > Omylkowy to jest jak odda.
    > A jak wykorzysta, to jest darowizna

    Nie, bo o tym, że to jest darowizna ma decydować darczyńca.

    > , podatek, albo nieujawniony dochod,

    Ujawniony, przecież dokładnie wiadomo skąd się wziął.

    > a to US lubi najbardziej :-)

    Kolejny teoretyk.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-05-23 21:57:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 19:29, Marek pisze:
    > Dałem własny przyklad tłumaczenia się skąd była kasa to dwa

    Widocznie US nie uwierzył. Przecież stwierdzenie "to nie dochód, tylko
    bezpodstawne wzbogacenie" nie kończy postępowania kontrolnego.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-05-23 21:57:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-05-17 o 22:04, Liwiusz pisze:
> [...]
    zy-ze-zle-zrobionego-przelewu,

    > A kogo chcesz pozwać (aby być tą stroną w procesie), nie znając danych
    > pozwanego?

    Po głębszym przemyśleniu dochodzę do wniosku, że to rozwiązanie prawne
    może jednak nie być najszczęśliwsze. Gdy będę chciał ustalić właściciela
    rachunku omyłkowo wpłacę mu złotówkę. Albo odeśle i będę miał dane na
    przelewie, albo nie odeśle i bank mi je poda. Chyba tego nie przemyślano.

    Stroną powinien być bank, który zwrotnie by sobie ścigał właściciela
    rachunku i miał prawo zablokować środki w razie otrzymania informacji o
    oszustwie. Wydaje mi się to bezpieczniejszym rozwiązaniem.

  • 19. Data: 2017-05-23 21:59:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-05-17 o 17:00, Marek pisze:

    > W arrykulue nie ma słowa o wirusach tylko o pomylkach z powodu długiego
    > 26 cyfrowego numeru. Post jest oceną faktow przedstawionych w konkretnym
    > newsie a nie dywagacji co autor miał na myśli.

    A wiesz, że prawdopodobieństwo pomylenia się w tym numerze, to jakiś
    promil z uwagi na konstrukcje numeru i tzw. liczby kontrolne?

  • 20. Data: 2017-05-23 22:16:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A wiesz, że prawdopodobieństwo pomylenia się w tym numerze, to jakiś
    > promil z uwagi na konstrukcje numeru i tzw. liczby kontrolne?

    "No właśnie".

    Nie ogarniasz wątku.

    --
    Liwiusz