    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze...?
    Date: Tue, 23 May 2017 16:52:50 +0200

    On Tue, 23 May 2017 08:39:41 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Oczywiście, że nie są zainteresowane, ponieważ nie istnieje podatek
    od
    > "omyłkowych przelewów".

    Haha dobre, no jesteś niemożliwy z tym swoim isdealistycznym
    podejsciem do swojego zawodu. Przeciez to chyba jasne, że nie mowa tu
    o przypadku, gdy odbiiorca przelewu prędzej czy później zwraca
    omyłkową płatność ale mowa o sutuacji gdy nie dość, że nie zwraca to
    dysponuje i wydaje te środki np. kupując sobie dom (oprócz
    wzbogacenia jest jeszcze nieprawidłowy depozyt, można pociagnac za
    nakezny PCC). Sugerujesz, że kupno domu nie.będzie weryfokowane
    piszesz US skąd była kasa? No popatrz ja za kupno głupiego samochodu
    byłem wzywany do US w celu wyjaśnień źródła dochodu...

    --
    Marek