  • 1. Data: 2017-05-19 10:30:03
    Temat: Nest Bank - wydłużona historia operacji
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziś Nest zaskoczył mnie -- wyświetlił historię od września 2016.
    A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

  • 2. Data: 2017-05-19 12:29:38
    Temat: Re: Nest Bank - wydłużona historia operacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Dziś Nest zaskoczył mnie -- wyświetlił historię od września 2016.
    > A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

    Niezły skansen :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 3. Data: 2017-05-19 15:16:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 May 2017 10:29:38 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Niezły skansen :)

    Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

  • 4. Data: 2017-05-19 19:41:23
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

    Czy ja wiem, ale urzekli mnie procentami, darmową kartą
    (i reklamą <rodzinne miasto i wieża św. Mikołaja>)

    A póki co 2,25% bez warunków (jak w BGZ), 4% dla 40k na 3 miechy, bankomaty
    za free w PL

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-05-20 11:32:29
    Od: b...@o...pl

    > A póki co 2,25% bez warunków (jak w BGZ), 4% dla 40k na 3 miechy, bankomaty
    > za free w PL

    Skąd 40k na 4% skoro w tabeli oproc. jest tylko 10k?

  • 6. Data: 2017-05-20 14:58:07
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    b...@o...pl w
    ups.com>:

    > Skąd 40k na 4% skoro w tabeli oproc. jest tylko 10k?

    Nie dostaję 500+, ale dzieciom, skoro już odchowane, i żonie ufam na tyle,
    żeby po 10k im powierzyć na jakiś czas ;P

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2017-05-20 22:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Nie dostaję 500+, ale dzieciom, skoro już odchowane, i żonie ufam na
    > tyle, żeby po 10k im powierzyć na jakiś czas ;P

    Opłacają się takie kombinacje dla 100zł?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 8. Data: 2017-05-20 22:31:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 May 2017 19:41:23 +0200, 007 napisał(a):

    > 4% dla 40k na 3 miechy

    A nie na 10k?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-05-21 11:59:49
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:
    > Opłacają się takie kombinacje dla 100zł?

    Skoro i tak rodzinnie zagłosowaliśmy nogami (papabzwbk) to dlaczego nie
    skorzystać z oferty. I żadnych kombinacji, 3 przelewy po 10k i 4 założenia
    lokat -- razem jakieś 10 minut z tłumaczeniem co i dlaczego -- niezły
    przelicznik :)

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-05-21 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > A nie na 10k?

    Juz kolega pisał, ze na pol rodziny pozakładał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest