  • 1. Data: 2005-07-05 09:15:12
    Temat: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    Zachęcony reklamą przeniosłem swoją kartę kredytową z banku (tego od
    darmowej kawy) do BPH. Miało być całe życie za darmo. Oczywiście zostałem
    poinformowany, że nie zapłacę opłat tylko w przypadku obrotów śr. 1500/mc.
    Jakie było moje zdziwienie kiedy na wyciągu pojawiła się opłata 2,5 zł za
    obsługę karty ?????.
    Zarówno pracownik banku jak i informacje na stronie www banku nie informują
    o tej opłacie ( http://www.kartykredytowe.pl/oplaty_silver.dhtml). Z tego co
    się dowiedziałem jest ona pobierana, gdy na koncie jest mniej jak 4 operacje
    bezgotówkowe. Wszystko ok, ale dlaczego bank tego nie wyeksponuje na swojej
    witrynie i dlaczego okłamuje klientów ?

  • 2. Data: 2005-07-05 09:22:22
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    tu jest informacja:

    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_silver.dhtml

  • 3. Data: 2005-07-05 09:30:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MM wrote:
> [...]
    > operacje bezgotówkowe. Wszystko ok, ale dlaczego bank tego nie
    > wyeksponuje na swojej witrynie i dlaczego okłamuje klientów ?

    Bo jest pobierana od niedawna.
    Mnie ta oplata tez denerwuje, ale zawsze w spozywczym mozna zaplacic + Neste
    ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-05 09:38:24
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bo jest pobierana od niedawna.
    > Mnie ta oplata tez denerwuje, ale zawsze w spozywczym mozna zaplacic +
    Neste
    > ;)

    Haha. Tez myślałem żeby podzielić tankowanie w Neste na 4x50 zł zamiast 200
    zł jednorazowo. Ale opłata ta jest nie na miejscu. Nikt mnie o tym nie
    informował i w witrynie tego nie było. BPH już tak chyba ma, że okłamuje
    ludzi. To samo było ze słynną lokatą 12%. Pzdr.

  • 5. Data: 2005-07-05 09:43:30
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to MM posłał(a) w świat wiadomość

    > BPH już tak chyba ma, że okłamuje
    > ludzi. To samo było ze słynną lokatą 12%. Pzdr.

    Taka już uroda BPH.
    Jednak dzięki przenosinom masz porównanie BPHu i poprzedniego banku z
    darmową kartą i kawą.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-07-05 09:54:59
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    Janusz - Vahanara <[invalid]tu_wstaw_mój_nick@olimp.gapp.pl> napisał(a):

    > Taka już uroda BPH.
    > Jednak dzięki przenosinom masz porównanie BPHu i poprzedniego banku z
    > darmową kartą i kawą.

    A mam, ale nic straconego, bo zostawiłem tam ROR i nie zamierzam go zmienić
    nawet za namową Pana Weisa, bo znowu mnie d.pną jakąś opłatą za coś tam.
    Pzdr.

  • 7. Data: 2005-07-05 10:44:24
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    MM dnia 2005-07-05 11:15 napisał(a) co następuje:
    > Zachęcony reklamą przeniosłem swoją kartę kredytową z banku (tego od
    > darmowej kawy) do BPH.

    Hehe, to ja podepnę się pod wątek: co prawda sprawa inna, ale ścieżka
    migracji ta sama.

    Złożyłem wniosek przez Internet na początku czerwca. Po dwóch dniach
    telefon z oddziału: informują, że karta została przyznana, proszę czekać
    aż przyjdzie pocztą, a następnie udać się do oddziału by podpisać umowę
    i odebrać PIN. Karta przyszła po dokładnie dwóch tygodniach (aż się
    zdziwiłem, że tak szybko). Następnego dnia po jej otrzymaniu udałem się
    grzecznie do oddziału. Okazało się, że za wcześnie: nie mają jeszcze
    mojego PINu ani umowy, ale na pewno będzie na jutro - zadzwonimy do
    pana. Świetnie.

    Poczekałem 4 dni. Nikt nie zadzwonił. Pomyślałem: standard, nie dzwonią,
    pójdę sam. Poszedłem w ostatni piątek. Poczekałem na obsługę jakieś 15
    minut (nie było żadnej kolejki, ale obsługiwała tylko jedna osoba, cały
    czas dzwoniła "po koleżankę", żeby przyszła obsługiwać, jednak koleżanka
    miała chyba coś ważniejszego do roboty ). Przedstawiłem kolejny raz
    sprawę. Pani sprawdziła w systemie: "no tak, jest rachunek, jest karta,
    ale nie ma umowy dla pana". Nie może wydać PINu, bo najpierw muszę
    podpisać umowę. Nie może wygenerować nowej umowy, bo tylko na starej
    umowie jest cała analiza kredytowa i tylko tam wyszczególnione są
    wymagane dokumenty, które musi sprawdzić. Nie może tego sprawdzić w
    systemie, bo "nie mam uprawnień, a kierownika już nie ma". Stwierdziła,
    że jakiś pracownik ZABRAŁ tę umowę i on powinien się ze mną
    skontaktować. Nawet starała się znaleźć tegoż pracownika, ale niestety
    bezskutecznie. Przeprosiła, po raz kolejny zostawiłem swój numer
    telefonu oraz dostałem obietnicę, że oddzwonią w poniedziałek.

    Dziś wtorek. Nikt nie zadzwonił.

    Eh, BePeHahaha... Chyba zrezygnuję z tej karty. Po co się denerwować ;-)

    Marek

  • 8. Data: 2005-07-05 16:48:24
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dadj2v$i9k$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): MM z adresu <n...@g...pl> napisał(a):

    > Zachęcony reklamą przeniosłem swoją kartę kredytową z banku (tego od
    > darmowej kawy) do BPH. Miało być całe życie za darmo.......

    dobrze, że ostrzegasz :)
    bo pewnie mój "współwłaściciel" też otrzymałby 2,5 zł w nagrodę
    czy wystarczy na jednej karcie wykonać 4 operacje czy na każdej? bo w tabeli
    opłat i prowizji to nie jest jasne

    a może ktoś wie o co chodzi w tym zapisie?
    czy to jakaś nieunikniona opłata 0,1%?

    Opłata za administrowanie zadłużeniem - 0,1% średniodziennego zadłużenia
    rachunku karty kredytowej w okresie od ostatniego dnia poprzedniego okresu
    rozliczeniowego do dnia poprzedzającego koniec bieżącego okresu
    rozliczeniowego,
    Dotyczy kart:
    - Bursztynowa karta kredytowa,
    - BPH-Premium Club,
    - BPH-Interia.pl

    Chyba jednak praktykami tego banku trzeba będzie zainteresować
    dziennikarzy - niech ostrzegą niczego nie świadomych klientów ..

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 9. Data: 2005-07-05 16:50:52
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to plusz posłał(a) w świat wiadomość

    > Chyba jednak praktykami tego banku trzeba będzie zainteresować
    > dziennikarzy - niech ostrzegą niczego nie świadomych klientów ..

    Byle nie Janusza Weissa.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-07-05 17:02:35
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:5gkf063q0k4$.dlg@vahanara.pl,
    niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(a):

    > Byle nie Janusza Weissa.

    hmm... a powiem szczerze, że może i to jest sprawa dla niego :)) ciekawe czy
    zająłby się problemem

    zauważyłem jeszcze jedną ciekawostkę
    w dostarczonej mi papierowej wersji TOiP nie ma punktu mówiącego o:

    "

    zobaczymy czy pobiorą

    --
    pozdrawiam