  • 1. Data: 2005-07-05 09:11:09
    Temat: eMax plus obniżka procentów
    Od: "HN" <h...@o...pl>

    cześć,

    podoba mi się ten produkt ale jeszcze niedawno było 5%
    a teraz 4,5 % ;(

    ciekawe czy jeszcze obnizą bo traci na atrakcyności

  • 2. Data: 2005-07-05 09:25:32
    Temat: Re: eMax plus obniżka procentów
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "HN" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > cześć,
    >
    > podoba mi się ten produkt ale jeszcze niedawno było 5%
    > a teraz 4,5 % ;(
    >
    > ciekawe czy jeszcze obnizą bo traci na atrakcyności

    idz do konkurencji ktora obnizyla juz wczesniej i ma nizsze %%
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-07-05 09:31:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    HN wrote:
    > ciekawe czy jeszcze obnizą bo traci na atrakcyności

    Heh - teraz to trudno cos fajnego znalezc. Zauwaz, ze nawet obligi 2latki sa
    na 4,5%....

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-05 09:33:54
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Slawek Kos wrote:

    > Użytkownik "HN" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > idz do konkurencji ktora obnizyla juz wczesniej i ma nizsze %%

    ATSD mam wrażenie, że czekali aż konkurenci obniżą, żeby pozostawić
    swoje %% na ciut wyższym poziomie

  • 5. Data: 2005-07-05 09:38:45
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Michał 'Amra' Macierzyński posłał(a) w świat wiadomość

    > Heh - teraz to trudno cos fajnego znalezc. Zauwaz, ze nawet obligi 2latki sa
    > na 4,5%....

    Volkswagen oferuje na RORze (w odróżnieniu od eMaksa nieograniczona liczba
    bezpłatnych wypłat w miesiącu)
    Oprocentowanie: 4.45%

    Ale pewnie jeszcze w tym tygodniu je obniżą, bo ostatnia obniżka
    oprocentowania "aż" była tydzień temu.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-07-05 09:40:21
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    HN wrote:

    > cześć,
    >
    > podoba mi się ten produkt ale jeszcze niedawno było 5%
    > a teraz 4,5 % ;(
    >
    > ciekawe czy jeszcze obnizą bo traci na atrakcyności

    4 ostatnie wpisy w historii zmian %% w mbanku można extrapolować i
    wychodzi że następna obniżka wychodzi w 2. połowie sierpnia, nie wiem
    tylko czy będzie dotyczyć emax+
    :D
    pozdro

  • 7. Data: 2005-07-05 15:32:58
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Heh - teraz to trudno cos fajnego znalezc. Zauwaz, ze nawet obligi 2latki
    > sa na 4,5%....

    OKO w ING tymczasowo 6,5%. Jednak dla mniejszych kwot to cała zabawa jest
    bez sensu.
    Ew. SFI/CO.