  • 51. Data: 2005-07-07 06:20:45
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    1500/mc.

    > No dobrze, a teraz proszę wyjaśnij mi jedno: czy masz zamiar RAZ na miesiąc
    > robić zakupy na kwotę 1501zł? :) Nie? Więc w czym problem?
    >
    > Pozdrawiam,

    Nie doczytałeś. Ja robię limit i nie miałem potrąconych 2,5 zł. Chodzi o
    kartę dodatkową żony. Ona nie wyrobiła limitu i ją rąbneli. Pzdr.

  • 52. Data: 2005-07-07 07:43:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2005 06:20:45 +0000 (UTC), MM napisał(a):

    > Nie doczytałeś. Ja robię limit i nie miałem potrąconych 2,5 zł. Chodzi o
    > kartę dodatkową żony. Ona nie wyrobiła limitu i ją rąbneli. Pzdr.

    Pytanko - czy jesteś świadom że żeby nie było opłaty za wznowienie karty to
    musisz wyrabiać obrót miesięczny 3000zł? Bo to jest 1500zł na kartę, a nie na
    konto karty...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 53. Data: 2005-07-07 08:02:34
    Od: " MM" <n...@g...pl>

> [...]

    > musisz wyrabiać obrót miesięczny 3000zł? Bo to jest 1500zł na kartę, a nie

    Ehhh. Jasne że jestem świadom. Wkalkulowałem już te 37,50 zł za kartę
    dodatkową. Wyrobiłem ją tylko z uwagi na ubezpieczenie KL i NWW, bo często
    jeździmy za granicę i musiałem kupować indywidualne za ok. 0,55 EUR/dzień.
    Myślę, że w tym ubezpieczeniu nie ma żadnych kruczków. Zapoznałem się OWU i
    nie różni się od dotychczasowych kupowanych w PZU. Pzdr. i dziekuję za
    czujność.

  • 54. Data: 2005-07-07 21:05:42
    Temat: Re: [BPH] Ca?e ?ycie z op?atami.
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    plusz wrote:

    > W artykule news:1j9ebcj3yunmm.dlg@vahanara.pl,
    > niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
    > <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisa?(a):

    > ONI nie mówi?, ?e pó? miliona otworzy?o konta - mówi?, ?e pó? miliona
    > przesz?o
    > czyli licz? i konta i karty i kredyty
    >
    > a znaj?c bank, to pewnie jak kto? ma kart?, konto i kredyt to wyst?puje w
    > trzech osobach
    >
    > a banku nie zamkn? - przecie? z PEKAO si? po??czy :)
    > wtedy si? zacznie ciekawie robiae

    N właśnie. I co będzie z osobami tóre mają konto w BPH a sa
    niepożądanymi klientami w PKO.
    Wypowiedzenie?

    MZ

  • 55. Data: 2005-07-08 23:05:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    trainer napisał:
    > ale mamy tu pewien dysonans - w tamtym roku bank zapowiada "karta bez
    > opłat przez całe życie" - wydaje się traktować poważnie klientów i
    > stwarzać im dobre warunki do rezygnacji z innych kart i do przejścia "na
    > dobre" - a tu mija pół roku i zamiast atmosfery zaufania wkrada się
    > pomysł, jak by tu jeszcze skubnąć dwa pięćdziesiąt

    "karta bez opłat przez całe życie" - pozagrobowe ;-)

    K.