  • 1. Data: 2005-07-05 08:48:41
    Temat: VISA Classic - jeszcze raz
    Od: GRZE_CICH <g...@i...pl>

    Hej,

    mam kolejna prosbe do grupowiczow o wyjasnienie drobnych spraw i porade:

    - skoro karta Visa Classic jest wypukla, to nie ma znaczenia, ze w
    mBanku jest kredytowa a w VW direct debetowa (?); innymi slowy - jakie
    znaczenie przy platnosci za pomoca zelazka ma fakt, czy karta jest
    kredytowa czy nie - wazne, ze jest wypukla, bo nikt nie laczy sie z
    bankiem (??)
    - czy w ktoryms z innych bankow uda sie wyrobic karte wypukla w trybie
    super ekspress - tzn. po tygodniu otrzymam plastik (??) - chyba w mBanku
    czy VW bedzie to trwalo dluzej
    - czy ma ktos doswiadczenia ze swiadczeniami wynikajacymi z posiadania
    karty Visa Classic - np. ubezpieczenie - moze zastapic ubezpieczenie
    zagraniczne turystyczne, takie jakie mozna kupic np. w Warcie na 2
    tygodnie wyjazdu

    Wielkie dzieki za pomoc
    Grz

  • 2. Data: 2005-07-05 08:57:32
    Temat: Re: VISA Classic - jeszcze raz
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    GRZE_CICH napisał(a):

    > - czy w ktoryms z innych bankow uda sie wyrobic karte wypukla w trybie
    > super ekspress - tzn. po tygodniu otrzymam plastik (??) - chyba w mBanku
    > czy VW bedzie to trwalo dluzej

    W Multibanku czekalem kolo tygodnia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-05 09:50:19
    Od: jacost <j...@...pl>

    GRZE_CICH napisał(a):
> [...]
    > znaczenie przy platnosci za pomoca zelazka ma fakt, czy karta jest
    > kredytowa czy nie - wazne, ze jest wypukla, bo nikt nie laczy sie z

    To, czy karta jest kredytowa, debetowa, z odroczoną płatnością, czy
    pre-paid stanowi o metodzie jej rozliczania w banku, który ją wystawił.
    Natomiast to, czy jest "wypukła", czy "płaska" stanowi o metodach jej
    akceptacji przez przyjmującego płatność. Jedno z drugim nie ma
    bezpośredniego związku, tzn. dla przyjmującego płatność nie ma
    znaczenia, czy karta jest kredytowa, debetowa, czy jeszcze inna. Może
    się nawet w tym nie orientować. Ważne, żeby na powiązanym rachunku był
    dostępny limit pozwalający na autoryzację płatności.

    Pozdrawiam

    J.

  • 4. Data: 2005-07-06 08:21:25
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > karty Visa Classic - np. ubezpieczenie - moze zastapic ubezpieczenie
    > zagraniczne turystyczne, takie jakie mozna kupic np. w Warcie na 2

    Pytasz o ubzezpieczenie kosztow leczenia?
    Nie mam doswiadczen z takim ubezpieczeniem "dopietym" przez bank do karty,
    ale nie ufalbym osobiscie zadnemu bankowi, gdyby taka opcje "dopinal" do
    jakiegos swojego produktu (znajac zycie, beda szukac az znajda, ze niestety
    w Pana konkretnym przypadku nasze ubezpieczenie Pana nie obejmuje i bardzo
    jest nam przykro z tego powodu przykro).

    Koszty ubezpieczenia od kosztow leczenia w WARCIE sa np. znikome w
    porownaniu, ile musialbys zabulic w przypadku hospitalicji z blahego powodu,
    np. wyrostek, lakatka, itp... itd...

    Procedury platnosci na linii SZPITAL-->>WARTA realizowane sa praktycznie
    poza Toba i przechodzi wszystko bardzo sprawnie.