  • 11. Data: 2005-07-05 17:25:14
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    > A mam, ale nic straconego, bo zostawiłem tam ROR i nie zamierzam go
    > zmienić
    > nawet za namową Pana Weisa, bo znowu mnie d.pną jakąś opłatą za coś tam.
    A i owszem jak chcesz kartę debetową do "darmowego" rachunku to też płacisz
    chyba 4 złote nie pamiętam dokladnie. A nawet jak zrobisz te 4 operacje to i
    tak musisz zapłacić chyba coś około 2,- Więc konto defacto darmowe nie jest
    :-((
    Tomek.

  • 12. Data: 2005-07-05 17:39:33
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał(a):

    > dobrze, że ostrzegasz :)
    > bo pewnie mój "współwłaściciel" też otrzymałby 2,5 zł w nagrodę
    > czy wystarczy na jednej karcie wykonać 4 operacje czy na każdej? bo w
    tabeli
    > opłat i prowizji to nie jest jasne

    OOO. Własnie chodzi mi o współwłaściciela. Ja nie zostałem obciążony opłatą
    z racji aktywnego korzystania z karty (ponad 4 operacje). Tą opłatę
    potrącili mi z karty dodatkowej podpiętej do konta (żona), bo wyrobilismy ją
    z uwagi na korzystne ubezpieczenia. Niestety teraz okazuje sie że płatne w
    podstępny sposób. Pzdr.

  • 13. Data: 2005-07-05 18:53:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " MM" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Teraz, to ta opłata jest już eksponowana. Jak się pojawiła na wyciągu,
    to w Oddziale nikt nie wiedział, jak się ją liczy i dlaczego. W końcu
    się wydało, ze było w jakimś tajnym okólniku do którego dostęp w
    ichniejszej sieci miał tylko kierownik zmiany. Taka specyfika.

  • 14. Data: 2005-07-05 19:10:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MM <n...@g...pl> wrote:

    > o tej opłacie ( http://www.kartykredytowe.pl/oplaty_silver.dhtml). Z tego co
    > się dowiedziałem jest ona pobierana, gdy na koncie jest mniej jak 4 operacje
    > bezgotówkowe. Wszystko ok, ale dlaczego bank tego nie wyeksponuje na swojej

    O. Serio zaczęli pobierać tę opłatę? No to chyba czas się z nimi pożegnać
    (skoro liczy się dla nich tylko _ilość_ transakcji, a wysokość - zupełnie
    nie...)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 15. Data: 2005-07-05 19:28:58
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Przemysław Maciuszko posłał(a) w świat wiadomość

    > O. Serio zaczęli pobierać tę opłatę? No to chyba czas się z nimi pożegnać
    > (skoro liczy się dla nich tylko _ilość_ transakcji, a wysokość - zupełnie
    > nie...)

    O ile pamiętam, Bank Śląski też ma podobny punk w regulaminie.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 16. Data: 2005-07-05 19:50:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pożegnać
    > (skoro liczy się dla nich tylko _ilość_ transakcji, a wysokość -

    Oni to pobierają od dawna. Zaryzykuję, że ze dwa lata.

  • 17. Data: 2005-07-05 20:37:51
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > O. Serio zaczęli pobierać tę opłatę? No to chyba czas się z nimi pożegnać
    > (skoro liczy się dla nich tylko _ilość_ transakcji, a wysokość - zupełnie
    > nie...)

    "tylko", "zupełnie" - użyłeś tych słów jak moja żona, czyli niezbyt
    poprawnie
    otóż wysokość transakcji liczy się o tyle, że jeżeli nie będziesz miał
    rocznie 18 tys. to zapłacisz 37,50 zł za kartę, a jeżeli nawet 12 tys. nie
    nabijesz - to opłata wynosi aż 75zł

    ale z tym "czas się pożegnać" to się zgadzam w pełni - gdzie jest promocja
    "KK za darmo po okazaniu 3 wyciągów"?

    pozdr
    trainer

  • 18. Data: 2005-07-05 21:09:08
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    dlaczego. W końcu
    > się wydało, ze było w jakimś tajnym okólniku do którego dostęp w
    > ichniejszej sieci miał tylko kierownik zmiany. Taka specyfika.

    Skąd żeś taką głupotę wytrzasnął??

    Darek

  • 19. Data: 2005-07-05 21:17:41
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " MM" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zachęcony reklamą przeniosłem swoją kartę kredytową z banku (tego od
    > darmowej kawy) do BPH. Miało być całe życie za darmo. Oczywiście zostałem
    > poinformowany, że nie zapłacę opłat tylko w przypadku obrotów śr. 1500/mc.

    Dotyczy opłaty za wznowienie karty

    > Jakie było moje zdziwienie kiedy na wyciągu pojawiła się opłata 2,5 zł za
    > obsługę karty ?????.
    > Zarówno pracownik banku jak i informacje na stronie www banku nie
    > informują
    > o tej opłacie ( http://www.kartykredytowe.pl/oplaty_silver.dhtml).

    Mam przed sobą TOiP z dnia 1.05.2005.
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf Dział III Karty kredytowe pkt 3
    mówi o tej opłacie. Pełna taryfa jest na stronie Banku. Fakt że w promocji
    nie była ona pobierana. Niedawno promocja się skończyła.

> [...]
    > operacje
    > bezgotówkowe. Wszystko ok, ale dlaczego bank tego nie wyeksponuje na

    Jeszcze raz linek
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    Btw. zawsze wcześniej przegladam TOiP banków przed podjęciem decyzji.

    Darek

  • 20. Data: 2005-07-05 21:20:09
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ale z tym "czas się pożegnać" to się zgadzam w pełni - gdzie jest promocja
    > "KK za darmo po okazaniu 3 wyciągów"?

    Chwytasz w ten sposób każde hasło marketingowe???
    Nie przesadzaj.

    Darek