  • 1. Data: 2007-10-25 09:07:40
    Temat: BHP , problem z Sezamem
    Od: "Ciec" <c...@w...VRP>

    Probowalem anulowac dwa zlecenia stale na dzien (roboczy) przed
    wykonaniem.
    Pomimo ze polecenia zostaly przyjete to nastepnego dnia bank pobral
    pieniadze i ma mnie gdzies.
    Obsluga Sezamu powiedziala mi ze to nie chodzi o dzien roboczy tylko o
    24 godziny. Wiec jako test stworzylem nowe polecenie stale ok 22:00 z
    dniem nastepnym jako data wykonania. I co? Pieniadze (1 zloty) zostaly
    przelane jak trzeba. Czyli ze ci z Sezamu opowiadali mi glupoty.

    Dwa tygodnie pozniej te zlecenia dalej widnieja jako aktualne ale opjca
    Anuluj zniknela. Ludzie od Sezamu mowia ze cos musi byc nie tak ale nic
    nie robia.

    Czy ktos mial podobne problemy?

    MH

  • 2. Data: 2007-10-25 09:58:09
    Temat: Re: BHP , problem z Sezamem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Pa , 11:07, "Ciec" <c...@w...VRP> wrote:

    > Czy ktos mial podobne problemy?

    Operacje na sezam to tak do 20-ej rob.
    Pozniejsze czekaja przewaznie do rana, czasem ksiegowane z data
    zlecenia a czasem z data rzeczywistej realizacji przez bank
    Przeanalizuj rejestr wydarzen i sprawdz, czy przyjelo ci jako
    wykonanie, czy jako przyjete a wykonanie pozniej pojawilo sie jako
    kolejna pozycja.

  • 3. Data: 2007-10-26 20:14:42
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Ciec wrote:
> [...]
    > dniem nastepnym jako data wykonania. I co? Pieniadze (1 zloty) zostaly
    > przelane jak trzeba. Czyli ze ci z Sezamu opowiadali mi glupoty.

    A kiedy?
    Operacje zlecane weekend sa zlecane jakby w poniedziałek. Jesli masz
    zlecenie na poniedziałek, to i tak zrealizuje się zanim uda się
    anulować...
    Tak już jest. Staraj się programowac i zmieniać w dni robocze. Nie wiem
    jak w Twoim przypadku, bo nie napisałeś dokładnie.
    L.