  • 1. Data: 2007-10-24 08:51:12
    Temat: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Historia rachunków Superkonto w PKO BP, dostępna przez internet (pko
    inteligo) obejmuje obecnie okres od 1 września br.

    Tylko tak dalej, za rok będzie obejmować ostatni tydzień.

    MJ

  • 2. Data: 2007-10-24 09:11:00
    Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michal Jankowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Historia rachunków Superkonto w PKO BP, dostępna przez internet (pko
    > inteligo) obejmuje obecnie okres od 1 września br.

    A dokladniej ostatnie 3 m-ce. I tak jest od dawna

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-24 09:26:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> writes:

    > Patrze, patrze a tu Michal Jankowski porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > A dokladniej ostatnie 3 m-ce. I tak jest od dawna

    Wrzesień i niecały październik to nie są trzy miesiące, tylko niecałe
    dwa.

    I jeszcze na przełomie sierpnia i września miałem na swoim koncie co
    znacznie więcej - chyba rok.

    MJ

  • 4. Data: 2007-10-24 09:30:52
    Od: zbyszek szalbot <z...@s...homedns.org>

    badzio pisze:

    > Patrze, patrze a tu Michal Jankowski porozsypywal nastepujace haczki:

    > A dokladniej ostatnie 3 m-ce. I tak jest od dawna

    Zgadza sie - a ktos moze wie dlaczego elektroniczny do potegi enter nie
    moze zapamietac historii? To granda po prostu. Przez ten ich system
    musze pamietac, by co miesiac zapisywac sobie w PDFie historie. Robie to
    na wszelki wypadek.

    ZS

  • 5. Data: 2007-10-24 09:37:38
    Od: Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm>

    > Historia rachunków Superkonto w PKO BP, dostępna przez internet (pko
    > inteligo) obejmuje obecnie okres od 1 września br.
    >
    > Tylko tak dalej, za rok będzie obejmować ostatni tydzień.

    Eeeeeee... u mnie mogę sięgnąć "aż" rok wstecz... co prawda dla celów
    podatkowych to dalej lipa, ale nie jest tak źle jak próbujesz zasugerować.

    A może nie zauważyłeś tego: "Historia rachunku dostępna za pośrednictwem
    serwisu internetowego jest tworzona od następnego dnia roboczego po
    zawarciu umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej"?

    Pozdrawiam

    Adam Stawiszyński.

  • 6. Data: 2007-10-24 09:46:56
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:2n4pggsxof.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > Historia rachunków Superkonto w PKO BP, dostępna przez internet (pko
    > inteligo) obejmuje obecnie okres od 1 września br.
    >
    > Tylko tak dalej, za rok będzie obejmować ostatni tydzień.

    Eeeeee ja tam widze co najmniej rok... wystarczy wybrać typ operacji
    i zakres dat..

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 7. Data: 2007-10-24 09:54:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:

    > Eeeeee ja tam widze co najmniej rok... wystarczy wybrać typ operacji
    > i zakres dat..

    Ja też WIDZIAŁEM. A teraz widzę od 1 września. Sprawdzone na 3 różnych
    kontach.

    MJ

  • 8. Data: 2007-10-24 09:55:21
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    > badzio <b...@n...epf.pl> writes:
    > Wrzesień i niecały październik to nie są trzy miesiące, tylko niecałe
    > dwa.

    Ja mam cały rok.

    JS

  • 9. Data: 2007-10-24 09:55:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm> writes:

> [...]
    > pośrednictwem serwisu internetowego jest tworzona od następnego dnia
    > roboczego po zawarciu umowy o korzystanie z usług bankowości

    No tak jest napisane od lat, i od zawsze było to kłamstwo, bo zawsze
    tę listę przycinali - do ostatniego roku mniej więcej.

    Ale nie do półtora miesiąca, na litość!

    MJ

  • 10. Data: 2007-10-24 09:57:40
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:2nmyu8rg6p.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Ja też WIDZIAŁEM. A teraz widzę od 1 września. Sprawdzone na 3
    > różnych
    > kontach.

    Ja widzę TERAZ transakcje z 2006 roku....

    --
    Telesfor BAUDOT