  • 1. Data: 2007-10-24 18:51:09
    Temat: Unicredit Bank w Polsce
    Od: Maciej <m...@g...com>

    Witam

    Nie moge znalezc na ich stronach, wiec moze ktos z Was wie, czy w
    Polsce znajduje sie jakis ich oddzial, zwlaszcza dla klientow
    detalicznych ? Potrzebuje zrealizowac przekaz mozliwy do wykonania
    wylacznie za pomoca tego banku.

    Pozdrawiam,

    Maciej

  • 2. Data: 2007-10-24 19:09:10
    Temat: Re: Unicredit Bank w Polsce
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik "Maciej" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam
    >
    > Nie moge znalezc na ich stronach, wiec moze ktos z Was wie, czy w
    > Polsce znajduje sie jakis ich oddzial, zwlaszcza dla klientow

    W polsce reprezentuje ich VW bank, info na ich stronie www

    pozr

  • 3. Data: 2007-10-24 19:47:53
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    A ten dymany od tylca żubr to nie oni?

    /*-+

  • 4. Data: 2007-10-24 20:43:02
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Karoll pisze:
    > Użytkownik "Maciej" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W polsce reprezentuje ich VW bank, info na ich stronie www
    >
    > pozr

    troll warning

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2007-10-24 20:49:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Pa , 21:09, "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
> [...]
    oups.com...

    > W polsce reprezentuje ich VW bank, info na ich stronie www

    Karoll, czy mozesz polecic jakis bank, w ktorym hostessy umilaja
    uslugami erotycznymi czas klientom oczekujacym w kolejce?

  • 6. Data: 2007-10-24 21:41:52
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 24 Pa , 21:09, "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
    > W polsce reprezentuje ich VW bank, info na ich stronie www

    dzieki!

    mozesz mi podac dokladnie adres tej strony, bo ani na stronie
    Unicreditu, ani na stronie VW Banku nie widze tego

    pozdr

    Maciej

  • 7. Data: 2007-10-25 06:59:42
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Polsce znajduje sie jakis ich oddzial, zwlaszcza dla klientow
    > detalicznych ? Potrzebuje zrealizowac przekaz mozliwy do wykonania
    > wylacznie za pomoca tego banku.

    Unicredito jest właścicielem Pekao SA (Żubr)

    Darek