  • 1. Data: 2007-10-24 21:39:07
    Temat: mbank za granicą (np. Czechy)
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Co mogę zrobić z Visa Electron do Ekonta w mbanku w takich Czechach?
    - czy moge skorzytac z bankomatu (jesli tak to jakie oplaty, jak z kursem)
    - czy moge zaplacic w sklepie, knajpce (to samo pytanie)

    dzieki.

  • 2. Data: 2007-10-24 21:51:20
    Temat: Re: mbank za granicą (np. Czechy)
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co mogę zrobić z Visa Electron do Ekonta w mbanku w takich Czechach?
    > - czy moge skorzytac z bankomatu (jesli tak to jakie oplaty, jak z kursem)

    Możesz, opłaty brak, kurs beznadziejny (kurs banku + chyba 2% marży).

    > - czy moge zaplacic w sklepie, knajpce (to samo pytanie)

    Możesz, opłaty brak, kursu należy się chyba spodziewać w miarę dobrego.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-25 06:54:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ pisze:

    > Możesz, opłaty brak, kurs beznadziejny (kurs banku + chyba 2% marży).

    Ke? A na EUR to niby kto przewalutuje?
    Kurs Visy z waluty lokalnej na EUR, kurs banku z EUR na PLN + do 2%
    marży za przewalutowanie.

    > Możesz, opłaty brak, kursu należy się chyba spodziewać w miarę dobrego.

    Ke? A ta różnica to niby z czego wynika?
    Ten sam kurs Visy z waluty lokalnej na EUR, później ten sam kurs banku z
    EUR na PLN + do 2% marży za przewalutowanie.