  • From: "Ciec" <c...@w...VRP>
    Subject: BHP , problem z Sezamem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 25 Oct 2007 10:07:40 +0100

    Probowalem anulowac dwa zlecenia stale na dzien (roboczy) przed
    wykonaniem.
    Pomimo ze polecenia zostaly przyjete to nastepnego dnia bank pobral
    pieniadze i ma mnie gdzies.
    Obsluga Sezamu powiedziala mi ze to nie chodzi o dzien roboczy tylko o
    24 godziny. Wiec jako test stworzylem nowe polecenie stale ok 22:00 z
    dniem nastepnym jako data wykonania. I co? Pieniadze (1 zloty) zostaly
    przelane jak trzeba. Czyli ze ci z Sezamu opowiadali mi glupoty.

    Dwa tygodnie pozniej te zlecenia dalej widnieja jako aktualne ale opjca
    Anuluj zniknela. Ludzie od Sezamu mowia ze cos musi byc nie tak ale nic
    nie robia.

    Czy ktos mial podobne problemy?

    MH