  • 1. Data: 2007-10-25 09:17:05
    Temat: ucieczka przed Urzedem Skarbowym na konto w UK
    Od: f...@g...com

    Witam
    Mam kilka pytan do specow. Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

    1) Czy żeby ukryć przed polskim urzędem skarbowym pewien transfer
    przychodzący z USA wystarczy, że przeleje pieniądze na konto w UK ?

    2) Czy banki w UK wysylaja do urzednikow w Polsce historie rachunkow
    Polakow same od siebie, czy moze robia to dopiero po zlozeniu przez
    polska strone zapytania co do konkretnego rachunku?

    3) Czy jakis bank zagraniczny posiada w Polsce przedstawicielstwo
    pozwalajace na zalozenie rachunku zagranicznego i wyplacenia w tym
    przedstawicielstwie kwot rzedu 50 tys EUR tak, zeby ten bank sam z
    siebie nie informowal zadnej instytucji panstwowej w PL o tym
    przelewie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-25 09:40:25
    Temat: Re: ucieczka przed Urzedem Skarbowym na konto w UK
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik f...@g...com napisał:

    > Mam kilka pytan do specow. Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

    Nie odpowiem ci na twoje pytania, bo nie znam odpowiedzi na twoje pytania.
    Chcę ci jedynie zwrócić uwagę, że zadając 'takie pytania' sam z własnej
    woli wywołujesz wilka (tego co go chcesz oszukać) z lasu. Pisanie z
    gmailu nie jest żadnym 'zabezpieczeniem' zwłaszcza jeżeli pisze sie z
    'static IP' z Solca K

    --
    Oli

  • 3. Data: 2007-10-25 10:05:51
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Myslisz ze jakis urzednik US skanuje na biezaco ta liste dyskusyjna? :D
    Marx

  • 4. Data: 2007-10-25 10:25:25
    Od: f...@g...com

    Panowie, darujcie sobie.
    Nie zalezy mi na takim stopniu anonimowosci.Gdyby mi zalezalo, to
    uzywalbym kafejek internetowych lub chociaz programu tor (pakiet
    vidalia) do laczenia sie przez siec anonimowych proxy. I tak nie
    chodzi tu o mnie.

    Powrocmy prosze do pytania.

  • 5. Data: 2007-10-25 11:43:19
    Od: aa <a...@a...pl>

    f...@g...com wrote:

    > Powrocmy prosze do pytania.

    Szwajcaria.
    Zdaje się że Tajwan też.

  • 6. Data: 2007-10-25 12:50:39
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    ____ Wiadomość od: aa ____

    > Szwajcaria.
    > Zdaje się że Tajwan też.

    To już bardziej Wyspy Dziewicze i Wyspy Bahama...

    Grzexs

  • 7. Data: 2007-10-25 14:17:54
    Od: a...@g...com

    > To już bardziej Wyspy Dziewicze i Wyspy Bahama...

    Mi sie zawsze wydawalo, ze na przyklad Szwajcaria lub Austria tym
    roznia sie od innych jurysdykcji prawa bankowego, ze nie podaja danych
    dot. kont nawet na wezwanie (chyba, ze jest wyslane wraz z dowodami ze
    srodki na koncie pochodza z dziallnosci karalnej w Szwajcarii lub
    Austrii).
    Czy sa Panowie pewni, ze w innych jurysdykcjach jest AŻ TAK żle, że
    mało, że podają na wezwanie, to jeszcze sami nieproszeni wysyłają
    informacje o historii rachunku do kraju pochodzenia właściciela
    rachunku podobnie jak robią to miejscowe dla niego banki?

    Fajnie byłoby to wiedzieć

  • 8. Data: 2007-10-25 14:45:48
    Od: a...@g...com

    przy czym chodzi oczywiscie o przelewy >10 tys Eur lub mniejsze ale w
    sumie >10 tys Eur i z podejrzeniem powiazania. O innych nie alarmuja
    nawet rodzime banki.

  • 9. Data: 2007-10-25 17:08:41
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ------------

    Naprawde myslisz ze banki wysylaja historie rachunkow do Urzedow Skarbowych ....... ?

    ;-)

  • 10. Data: 2007-10-25 17:25:54
    Od: a...@g...com

    > Naprawde myslisz ze banki wysylaja historie rachunkow do Urzedow Skarbowych .......
    ?

    Nie do Urzedow Skarbowych, ale do jakiejs innej instytucji
    odpowiedzialnej za tropienie "prania pieniedzy" (nie pamietam nazwy) i
    to tylko przelewy z rownowartoscia >10tys Euro oraz jesli jest kilka
    przelewow w sumie dajacych te kwote i wydajacych sie powiazanymi.
    Czytalem kiedys prawo bankowe w PL i bylo tam cos takiego. To jest
    obowiazek kazdego banku.
    Boje sie, ze ów instytucja informuje US o duzych transferach z
    zagranicznych domow maklerskich.