  • 1. Data: 2007-10-25 08:35:57
    Temat: Kredyt odnawialny
    Od: "info" <i...@w...pl>

    Hey,
    Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są główne zalety wzięcia kredytu
    odnawialnego w Mbanku ?
    Przechodził juz ktoś taką procedurę?
    Czy jeśli nie pobiorę pieniędzy z konta to płacę odsetki tylko za to że mam
    pieniądze do swojej dyspozycji?
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-10-25 08:47:25
    Temat: Re: Kredyt odnawialny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Paź, 10:35, "info" <i...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Przechodził juz ktoś taką procedurę?
    > Czy jeśli nie pobiorę pieniędzy z konta to płacę odsetki tylko za to że mam

    co roku placisz 1% - czyli conajmniej 25 zl za dostepnosc kwoty do
    2500 zl.
    Masz za to mozliwosc skorzystac z tego do tej wysokosci i placisz
    tylko za czas i kwoty wykorzystane.
    Stosunkowo nisko oprocentowane.
    Idealne do kilkudniowego zadluzania sie przed wyplata.
    Przy zadluzaniu dluzszym wazne jest to, ze placisz tylko za
    wykorzystany kredyt - czyli jesli sie zadluzyles a na konto wplynie
    pensja, to o wysokosc wplywu zmniejszy ci sie dlug - i bedzie wzrastal
    na biezaco w miare wybierania pieniedzy .
    Wazne jest umiejetne korzystanie i nie przejscie na stale na minus na
    koncie.

  • 3. Data: 2007-10-25 21:42:55
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2007 10:35:57 +0200, info napisał(a):

> [...]
    > Przechodził juz ktoś taką procedurę?
    > Czy jeśli nie pobiorę pieniędzy z konta to płacę odsetki tylko za to że mam

    Ja przeszedłem. Dość szybko i bez większych problemów - co jakiś czas
    organizowane są promocje, przy których nie musisz płacić prowizji od
    udzielenia i masz niższe oprocentowanie przez jakiś czas.

    Odsetki naliczane są tylko od wykorzystanego kredytu.

    Wg. mnie wadą (choć nie tak dotkliwą) tego kredytu jest fakt, iż jest on
    podpięty bezpośrednio do e-konta co powoduje, że trzeba rozsądnie zarządzać
    limitami karty podpiętej do e-konta, żeby w przypadku kradzieży ktoś nie
    wyjął ci z konta 5 tyś albo nie zrobił za nie zakupów.

    Poza tym jeżeli masz możliwość wyrobienia sobie karty kredytowej to jest to
    produkt, który bardzo dobrze uzupełnia się z kredytem odnawialnym. Zasada
    jest prosta - za wydatki płacisz kartą, wszystko spłacasz w terminie, żeby
    nie naliczało odsetek, a jak wiesz, że masz w danym miesiącu większe
    wydatki i nie spłacisz całości to wtedy spłacasz karę kredytem odnawialnym
    - który w 95% przypadków wychodzi Ci taniej, niż oprocentowanie karty,
    nawet jeśli karta daje możliwość zamiany zadłużenia na raty etc.

    Drugą zaletą karty jest to, że jak Ci ktoś ukradnie kartę i gdzieś zrobi
    jakiegoś frauda to tak czy siak zawsze zgłaszasz, składasz reklamację etc.
    i wtedy blokowane są nie Twoje środki tylko banku (a ty masz za co żyć :)

    Autor