  • 1. Data: 2006-06-14 10:49:56
    Temat: Allpay itp.
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Szuakm na swojastronefirmy któa zajelaby sie automatyczna obsluga platnosci.
    Z tego co znalazlem Allpay.pl daje najlepsze warunki (najnizsza prowizja).
    Ale chodzimi takze o ooponie o innych tego typu firmach i w przypadku
    allpayu jakie opinie maja uzytkownicy.

    Bede wdzieczny tez za wszelkie sugestie dotyczace innych firm.

    Z góry dzieki za pomoc

    Pozdrawiam
    Peyto

  • 2. Data: 2006-06-14 11:17:03
    Temat: Re: Allpay itp.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Peyto napisał(a):
> [...]
    > Z tego co znalazlem Allpay.pl daje najlepsze warunki (najnizsza prowizja).
    > Ale chodzimi takze o ooponie o innych tego typu firmach i w przypadku

    1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
    mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
    wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
    pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
    że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.

    2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    nie widziałem kwoty na koncie).

    3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
    na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
    owszem.

    4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
    fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
    zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
    że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
    nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
    Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.

    Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
    całkiem dobrze :)

    p. m.

  • 3. Data: 2006-06-14 12:26:24
    Od: "Mikronik" <m...@l...net>

    Peyto napisał(a):

    > Bede wdzieczny tez za wszelkie sugestie dotyczace innych firm.

    Osobiscie polecam platnosci.pl
    Pelna integrcja ze strona uzytkownika.
    Zawsze dziala, przelewy ida szybko.

  • 4. Data: 2006-06-14 14:35:11
    Od: Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU>

    Mikronik wrote:

    > Osobiscie polecam platnosci.pl
    > Pelna integrcja ze strona uzytkownika.
    > Zawsze dziala, przelewy ida szybko.

    potwierdzam, bardzo fajna i prosta integracja, opcja protected payments,
    wszystko mozna konfigurowac wygodnie w panelu (nie to co ecard gdzie na
    testy trzeba sie umowic telefonicznie bo testowac moze jeden serwis na
    raz :).

    --
    pandi

  • 5. Data: 2006-06-16 11:06:12
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    > może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.

    według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
    pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
    bałaganem :)

    > 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    > próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    > nie widziałem kwoty na koncie).

    Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
    weekend nie pracuje.

> [...]
    > na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    > nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -

    Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
    godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.

> [...]
    > Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
    >
    > Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować

    Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)

    --
    Pozdr,
    Matrixx

  • 6. Data: 2006-06-16 11:08:34
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU> napisał(a):

    > potwierdzam, bardzo fajna i prosta integracja, opcja protected payments,
    > wszystko mozna konfigurowac wygodnie w panelu (nie to co ecard gdzie na
    > testy trzeba sie umowic telefonicznie bo testowac moze jeden serwis na

    Żartujesz z tymi testami?
    Ecard jest aż tak nieprofesjonalny?
    LOL
    Jednak nie ma to jak mniejszy gracz np Allpay, którego sam używam i polcam

    --
    pozdr,
    Matrixx

  • 7. Data: 2006-06-16 11:43:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    m...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
    > pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
    > bałaganem :)

    Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
    troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
    zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
    pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.

    > Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
    > weekend nie pracuje.

    Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.

    > Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
    > godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.

    No widzisz ....

    > Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)

    Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
    twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
    diametralnie różne doświadczenia :).

    p. m.

  • 8. Data: 2006-06-16 11:44:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    m...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Żartujesz z tymi testami?
    > Ecard jest aż tak nieprofesjonalny?

    Dlaczego nieprofesjonalny - niewygodny dla klienta owszem, ale takie
    podejście do sprawy raczej świadczy o poważnym podejściu do stabilności
    systemu itd....

    p. m.

  • 9. Data: 2006-06-16 12:16:17
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
    > pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.

    A może chodziło Ci o 10 dni kalendarzowych? 10 dni roboczych to prawie dwa
    tygodnie kalendarzowe, to by się zgadzało.
    A co do przelewu, to zdarza się, że idzie nawet dwa dni, wszystko zalezy od
    banku. kiedyś przelewałem z bzwbk na mbank, kasa szła bite 2 dni...
    A co do pani na infolini, to faktycznie miła :)

    > Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.

    Nie żebym ich jakoś mocno bronił, ale... moze jakaś awaria providera?

    > Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
    > twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
    > diametralnie różne doświadczenia :).

    powiedziałbym, ze obroty beda raczej w granicach niskich-średnich.
    Nie widzę, ze by doświadczenia były bardzo diametralne, ja polecam Ty też, co
    do poszczególnych aspetów tylko się rożnimy.

    --
    Pozdr,
    Matrixx

  • 10. Data: 2006-06-16 12:24:34
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Dlaczego nieprofesjonalny - niewygodny dla klienta owszem, ale takie
    > podejście do sprawy raczej świadczy o poważnym podejściu do stabilności
    > systemu itd....

    Tak to odebrałem.
    Bo ja wiem, czy o powaznym podejsciu do stabilności?
    Nie poradzą sobie z wiecej niż jednym testującym?
    Moim zdaniem porażka na całej linii...

    --
    pozdr,
    Matrixx