  • 1. Data: 2006-06-13 21:57:34
    Temat: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Zazwyczaj platnosc przez Polecenei Zaplaty reklamowana jest jako
    udogodnienie pozwalajace na zawsze terminowe oplacanie nalzeznosci... -
    tymczasem Tepsa bezczelnie nalicza odsetki za zwloke, w przypadku, gdy
    zaksiegowanie przelewu - wymuszanego na jej zadanie w wyniku PZ - nastepuje
    po terminie platnosci.
    Szlag mnie trafil, gdy zobaczylem na fakturze pozycje "nota odsetkowa" na 17
    gr. Nie po to udzielam chamom zgody na obciazanie rachunku, by placic
    odsetki za zwloke - oczywiscie na rachunku byly zawsze dostepne srodki i
    nigdy nie nastapilo odwolanie platnosci!
    Na Blulajnie przyjeli reklamacje... - czekam, co z tego wyniknie...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-06-13 22:48:41
    Temat: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Szlag mnie trafil, gdy zobaczylem na fakturze pozycje "nota odsetkowa" na 17

    Oczywiście, za wysyłkę tego zapłacili coś koło 9 razy tyle, co sporna suma?
    Zajebista oszczędność w kosztach...

> [...]
    > nigdy nie nastapilo odwolanie platnosci!
    > Na Blulajnie przyjeli reklamacje... - czekam, co z tego wyniknie...

    A mogło by być tak prosto - odsetki doliczane po prostu do najbliższego
    rachunku. Technicznie nie powinno być trudne, a oszczędzi sporej części
    kosztów...

    --
    LH
    Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

  • 3. Data: 2006-06-13 22:57:19
    Od: LM <p...@n...sig>

    Lawrens Hammond pisze 14-06-2006 00:48:

> [...]
    > A mogło by być tak prosto - odsetki doliczane po prostu do najbliższego
    > rachunku. Technicznie nie powinno być trudne, a oszczędzi sporej części

    Tak właśnie doliczają. Ale autorowi wątku raczej nie o to chodziło ;-p

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 4. Data: 2006-06-13 23:08:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lawrens Hammond napisał(a):

    > A mogło by być tak prosto - odsetki doliczane po prostu do najbliższego
    > rachunku. Technicznie nie powinno być trudne, a oszczędzi sporej części
    > kosztów...

    Sławku - odnoszę wrażenie, że w ogóle nie zrozumiałeś, o co chodzi w tym
    poście ;-)

    M.

  • 5. Data: 2006-06-13 23:27:10
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie doliczają.

    Niestety, nie zawsze...

    > Ale autorowi wątku raczej nie o to chodziło ;-p

    No fakt, trochę sie rozpędziłem... uznaję błąd swój i kajam się :)

  • 6. Data: 2006-06-13 23:28:22
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    > Sławku - odnoszę wrażenie, że w ogóle nie zrozumiałeś, o co chodzi w tym
    > poście ;-)

    Faktycznie, przeczytałem jeszcze raz i rzeczywiście - po prostu się
    zapędziłem... ale bez złych zamiarów :))

  • 7. Data: 2006-06-14 00:15:12
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    > nigdy nie nastapilo odwolanie platnosci!
    > Na Blulajnie przyjeli reklamacje... - czekam, co z tego wyniknie...

    TPSA rości sobie prawa bycia bytem urzędowym - to im chyba zostało z
    czasów, jak bezpieka decydowała kiedy zestawi się połączenie
    międzynarodowe - ten typ tak ma.

    Jak z nimi trochę pokorespondujesz - to stwierdzisz, że używają takich
    słów jak "instancja", "odwołanie" - właściwych relacjom z sądownictwa a
    nie relacjom pomiędzy współpracującymi podmiotami.

    Odwołanie nie przysługuje, termin zaś jest zawity :-)

    Zresztą - jedyne firmy, które naliczją odsetki (poza bankami, bo to
    oczywiste - i nie budzi zastrzeżeń) to monopoliści. Zauważ, że komórki
    nie naliczją.

    pzdr: Witek

  • 8. Data: 2006-06-14 00:16:44
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Catbert" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zresztą - jedyne firmy, które naliczją odsetki (poza bankami, bo to
    > oczywiste - i nie budzi zastrzeżeń) to monopoliści. Zauważ, że komórki
    > nie naliczją.

    Sferia nie nalicza, Chello nie nalicza, Tele2 nalicza i energetyka nalicza,
    tak samo spółdzielnia mieszkaniowa...
    Nie chcę kłamać, ale coś mi się obiło bardzo luźno o uszy, ze przedsiebiorca
    MUSI naliczać odsetki... ale już nie pamiętam, w którym kościele dzwonili...

  • 9. Data: 2006-06-14 00:34:30
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Lawrens Hammond wrote:
    > Sferia nie nalicza, Chello nie nalicza, Tele2 nalicza i energetyka nalicza,
    > tak samo spółdzielnia mieszkaniowa...

    Aster nie nalicza.

    > Nie chcę kłamać, ale coś mi się obiło bardzo luźno o uszy, ze przedsiebiorca
    > MUSI naliczać odsetki... ale już nie pamiętam, w którym kościele dzwonili...

    A to ciekawe, może ktoś potwierdzić?

    --
    *Schliesky* email: schliesky at gazeta kropka pl
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 10. Data: 2006-06-14 00:56:54
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A to ciekawe, może ktoś potwierdzić?

    Też jestem chętny... bo za dużo usłyszałem o tym, aby puścić mimo uszu, zatem
    także proszę o oświecenie.