  • 11. Data: 2006-06-16 18:51:13
    Temat: Re: Allpay itp.
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mvoicem napisał(a):

    > Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
    > troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
    > zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
    > pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.

    Dokładnie tak. U mnie przelew zdefiniowany do wypłaty 3 maja został
    wykonany w okolicach 25 maja. Dzięki temu pożegnałem się z tym serwisem

    I jeszcze jedno. Zauważyłeś, że Allpay pobiera 1 zł za przelew a
    płatności.pl nie pobierają?

    > Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
    > twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
    > diametralnie różne doświadczenia :).

    Ja też znikome, choć może trafniej by było napisać, bardziej znikome ;)

    Jednak jakoś dla płatności.pl jestem na tyle ważnym klientem, że
    odpowiadają praktycznie od razu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-06-17 00:43:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):
    [...]
    > Jednak jakoś dla płatności.pl jestem na tyle ważnym klientem, że
    > odpowiadają praktycznie od razu

    Tyle że ich 5 pkt regulaminu:

    "W ramach Platnosci.pl możliwe jest dokonywanie wpłat i wypłat wyłącznie
    polskimi środkami płatniczymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a
    także w serwisach zagranicznych zweryfikowanych jako Użytkownicy serwisu."

    chyba uniemożliwia przyjmowanie płatności od innostrańców.

    Limit 7000 miesięcznie też nie zachęca.

    p. m.