eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllpay itp. › Re: Allpay itp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay itp.
    Date: Wed, 14 Jun 2006 13:17:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <e6orb4$e3s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e6opl7$h0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: euv153.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1150283940 14460 83.20.193.153 (14 Jun 2006 11:19:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jun 2006 11:19:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
    In-Reply-To: <e6opl7$h0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388371
    [ ukryj nagłówki ]

    Peyto napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Szuakm na swojastronefirmy któa zajelaby sie automatyczna obsluga platnosci.
    > Z tego co znalazlem Allpay.pl daje najlepsze warunki (najnizsza prowizja).
    > Ale chodzimi takze o ooponie o innych tego typu firmach i w przypadku
    > allpayu jakie opinie maja uzytkownicy.

    1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
    mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
    wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
    pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
    że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.

    2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    nie widziałem kwoty na koncie).

    3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
    na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
    owszem.

    4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
    fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
    zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
    że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
    nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
    Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.

    Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
    całkiem dobrze :)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1