eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllpay itp. › Re: Allpay itp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay itp.
    Date: Fri, 16 Jun 2006 11:06:12 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <e6u3b3$397$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e6opl7$h0$1@atlantis.news.tpi.pl> <e6orb4$e3s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c174-226.icpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1150455972 3367 172.20.26.232 (16 Jun 2006 11:06:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jun 2006 11:06:12 +0000 (UTC)
    X-User: matrixx2000
    X-Forwarded-For: 172.20.6.162
    X-Remote-IP: c174-226.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388527
    [ ukryj nagłówki ]

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > 1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
    > mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
    > wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
    > pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
    > że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    > może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.

    według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
    pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
    bałaganem :)

    > 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    > próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    > nie widziałem kwoty na koncie).

    Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
    weekend nie pracuje.

    > 3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
    > na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    > nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
    > owszem.

    Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
    godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.

    > 4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
    > fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
    > zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
    > że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
    > nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
    > Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
    >
    > Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
    > całkiem dobrze :)

    Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)

    --
    Pozdr,
    Matrixx

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1