    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 13 Aug 2021 06:40:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Alior Kantor zniknięta karta wielowalutowa.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 13 sierpnia 2021 o 15:22:22 UTC+2 Pete napisał(a):
    > Hello, All.
    >
    > Rzadko używam kantoru Aliora, ostatni zakup w marcu. Dzisiaj próba
    > zakupu na Amazon, płatność nieudana. Co jest?
    > Sprawdzam, w ST ani śladu po operacji, po wejściu w opcje karty, widzę
    > że mogę zamówić kartę i nie ma mojej dotychczasowej. Teoretycznie ważnej
    > do 07/2023.
    >
    > Skasowali ją bez żadnej informacji.
    > WTF?
    > Mieliście taką sytuację?

    Moja, też ważna do 07/23, w ST widoczna. Nieużywana zapewne dłużej niż Twoja,
    ostatnie transakcje z sierpnia 2019 - w sumie również są to "pierwsze" transakcje,
    gdy robiłem eksperymenty testujące działanie "wielowalutowości".
    Do aliora poszła reklamacja?
    Może zastrzegli z jakiegoś ważnego powodu - ale brak informacji karygodny.

    Ja podobny numer miałem w citku - przy wznawianiu bez pytania zamienili mi visę na mc
    (przy okazji bezczelnie pisząc, że jak wciąż chcę visę, to mogę sobie zamówić - tylko
    oczywiście z nowym numerem), a że wznowiona przysłali już w listopadzie, choć ważność
    poprzedniej była do końca lutego, to się nie śpieszyłem z aktywacją - a tu nagle
    zonk, pewnego dnia w grudniu karta nie działa - okazuje się, że zastrzeżona.
    Bo jak jest zmiana typu karty to poprzednią zastrzegają po miesiącu od wysyłki nowej.
    Oczywiście informacja dopiero gdy się dzwoni z pretensjami.

    Citek też jako jedyny zlikwidował mi kartę w google pay w nieużywanym telefonie -
    nieużywanym do tego stopnia, że leży wyłączony w szufladzie. Hmmm, muszę sprawdzić,
    może też inne karty tam zniknęły, a tylko citek o tym poinformował?
    Ale karty (wirtualnej do tej samej KK) nieużywanej w tablecie nie zlikwidował - choć
    nigdy nią nie zapłaciłem, ale tablet nie leży wyłączony.