    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Kantor zniknięta karta wielowalutowa.
    Date: Fri, 13 Aug 2021 15:47:47 +0200

    On Fri, 13 Aug 2021 15:21:57 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Sprawdzam, w ST ani śladu po operacji, po wejściu w opcje karty, widzę
    >że mogę zamówić kartę i nie ma mojej dotychczasowej. Teoretycznie ważnej
    >do 07/2023.
    >
    >Skasowali ją bez żadnej informacji.
    >WTF?
    >Mieliście taką sytuację?
    Tak. Odkryłem w czerwcu że nie działa i też nie było jej w ST.
    Zadzwoniłem - dowiedziałem się że kartę "zablokowałem w ST" (podali mi
    dokładną datę - w styczniu) a po 30 dniach od zablokowania jak nie
    odblokuję to kartę zastrzegają. Ale nie przypominam sobie żebym
    blokował. A co tam, zamówiłem nową :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?