  • 1. Data: 2021-08-11 00:42:30
    Temat: akantor wyświetla niekompletną historię
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    alior kantor wyświetla niekompletną historię.
    Listing od 2014r i np cały rok 2019 ma 6 zdarzeń

    Po ustawieniu filtra na zakres 01.01.2019 - 31.12.2019
    pojawia się mnóstwo zdarzeń bliższych prawdzie.

    zauważyliście to?

    lepiej zawsze robić print screeny na bieżąco.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-08-11 21:25:56
    Temat: Re: akantor wyświetla niekompletną historię
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    PiteR pisze:
> [...]
    > pojawia się mnóstwo zdarzeń bliższych prawdzie.
    >
    > zauważyliście to?
    >
    > lepiej zawsze robić print screeny na bieżąco.

    Mają historię skopaną całkowicie, ale wiedzą o tym, bo często pojawia
    się na czerwonym wyskakującym pasku napis (coś około): "napotkaliśmy
    bląd". Jedyne prawdziwe są wyciągi (miesięczne).

  • 3. Data: 2021-08-12 20:49:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sf188c$g56$1@news.icm.edu.pl>
    user Andrzej Kłos pisze tak:

    > Mają historię skopaną całkowicie, ale wiedzą o tym, bo często
    > pojawia się na czerwonym wyskakującym pasku napis (coś około):
    > "napotkaliśmy bląd". Jedyne prawdziwe są wyciągi (miesięczne).

    kurcze mam nadzieję, że pieniędzy nie pogubią ;)