    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Kantor zniknięta karta wielowalutowa.
    Date: Fri, 13 Aug 2021 16:34:30 +0200

    Hello, WAM.
    On 13.08.2021 15:47 you wrote:

    > Tak. Odkryłem w czerwcu że nie działa i też nie było jej w ST.
    > Zadzwoniłem - dowiedziałem się że kartę "zablokowałem w ST" (podali
    > mi dokładną datę - w styczniu) a po 30 dniach od zablokowania jak
    > nie odblokuję to kartę zastrzegają. Ale nie przypominam sobie żebym
    > blokował. A co tam, zamówiłem nową :)

    :D

    To mogło być to. Prawdopodobnie też zablokowałem, nie pamiętam - za
    rzadko używam.
    A że mam wszystkie swoje karty poblokowane w revolucie (którego używam
    często), to zapewne po ostatnim zakupie debetówką AK trafiłem na opcję
    'zablokuj' to zablokowałem, żeby mi żaden Chińczyk czy Amazon nie
    obciążył znienacka.

    Co za geniusz to wymyślił, masakra.

    --
    Pete