  • 1. Data: 2010-07-08 15:27:02
    Temat: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: "Władek" <n...@o...pl>

    witajcie mili :-)

    http://img130.imageshack.us/img130/5958/aliorwyzszak
    uturabankow.jpg

    Ten link wyjasnia wszystko.

    Alior Bank czyli wyzsza kultura ... parkowania, ponad 9 aut z blokada belka
    (moze za lokaty antyBelkowe?).

    Oczywiscie zdjecie wykonane w stolycy (znalezione w czelusciach sieci).

    P.S.

    Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

  • 2. Data: 2010-07-08 15:30:38
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Władek wrote:
> [...]
    > (moze za lokaty antyBelkowe?).
    >
    > Oczywiscie zdjecie wykonane w stolycy (znalezione w czelusciach sieci).

    To zależy :-)
    Jeśli wystawią na kierowcę to nie.
    Jeśli natomiast o odblokowanie poprosi właściciel, to mandat chyba
    będzie na firmę ?

    witrak

  • 3. Data: 2010-07-08 15:36:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 17:27, Władek pisze:
> [...]
    > (moze za lokaty antyBelkowe?).
    >
    > Oczywiscie zdjecie wykonane w stolycy (znalezione w czelusciach sieci).

    Nie wiem czy zauważyłeś, że blokady są założone niezgodnie z prawem.

    > Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

    A tego nie wiem, o ile je w ogóle wystawiono.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 4. Data: 2010-07-08 15:41:56
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Nie wiem czy zauważyłeś, że blokady są założone niezgodnie z prawem.

    Podepnę się: jak to jest z tymi blokadami - czy jeśli ktoś zaparkuje na
    moim prywatnym terenie bez mojej zgody (tabliczka zabraniająca
    parkowania czy coś) to mogę mu taką blokadę założyć?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-08 15:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > Podepnę się: jak to jest z tymi blokadami - czy jeśli ktoś
    > zaparkuje na moim prywatnym terenie bez mojej zgody (tabliczka
    > zabraniająca parkowania czy coś) to mogę mu taką blokadę założyć?

    Trudno powiedziec. Ale na pewno mozesz brame zamknac i przyjechac
    za tydzien :-)
    A w miedzyczasie ochroniarza postawic, zeby pilnowal klodki jak
    niepodleglosci :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-07-08 16:02:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    W?adek wrote:

    > witajcie mili :-)
    >
    > http://img130.imageshack.us/img130/5958/aliorwyzszak
    uturabankow.jpg

    > Ten link wyjasnia wszystko.

    Chodzi Ci o to, że wyjaśnia głupotę, jak sądzę, straży miejskiej?

  • 7. Data: 2010-07-08 16:04:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    M1SLQ wrote:

    > Podepnę się: jak to jest z tymi blokadami - czy jeśli ktoś zaparkuje
    > na moim prywatnym terenie bez mojej zgody (tabliczka zabraniająca
    > parkowania czy coś) to mogę mu taką blokadę założyć?

    IMHO blokada jako narzędzie straży miejskiej/policji, jest moim zdaniem
    kretyńskim rozwiązaniem, nie mającym najmniejszego sensu.
    Bo tak:
    Jesli samochód stoi na zakazie, i jest to miejsce niebezpieczne, albo
    stojąc utrudnia ruch pieszym lub samochodom - to powinno się go po
    prostu odholować.
    A jeśli stoi na zakazie, i NIE jest to miejsce niebezpieczne, nic nie
    utrudnia itp. to zamiast zakładac blokadę, policja powinna po prostu
    wziąć ten znak zakazu pod pachę i wsadzić głęboko w rzyć temu kto znak
    ustawił. Bo to znaczy że ten znak zakazu jest debilny, i nie ma
    uzasadnienia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-07-08 16:10:08
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-08 18:04, Massai pisze:
> [...]
    > wziąć ten znak zakazu pod pachę i wsadzić głęboko w rzyć temu kto znak
    > ustawił. Bo to znaczy że ten znak zakazu jest debilny, i nie ma

    A jeśli jest to znak zakazu "za wyjątkiem..." - to komu, gdzie i co byś
    wsadził ?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 9. Data: 2010-07-08 16:10:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 18:04, Massai pisze:
    (...)
    > IMHO blokada jako narzędzie straży miejskiej/policji, jest moim zdaniem
    > kretyńskim rozwiązaniem, nie mającym najmniejszego sensu.

    To jest bardzo dobre rozwiązanie i skuteczne - o ile oczywiście jest
    wykorzystywane w rozsądny sposób (jak całe prawo itd.).

    > Bo tak:
    > Jesli samochód stoi na zakazie, i jest to miejsce niebezpieczne, albo
    > stojąc utrudnia ruch pieszym lub samochodom - to powinno się go po
    > prostu odholować.

    Oczywiście.

> [...]
    > wziąć ten znak zakazu pod pachę i wsadzić głęboko w rzyć temu kto znak
    > ustawił. Bo to znaczy że ten znak zakazu jest debilny, i nie ma

    A tutaj to już przegiąłeś na całej linii - znaki zakazu parkowania
    i postoju nie wynikają tylko i wyłącznie z racji subiektywnej
    oceny stwarzania niebezpieczeństwa czy też utrudniania.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-07-08 17:25:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > Nie wiem czy zauważyłeś, że blokady są założone niezgodnie z prawem.

    Czemu?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski