  • 101. Data: 2010-07-11 21:29:25
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-07-08 17:41, M1SLQ pisze:

    > Podepnę się: jak to jest z tymi blokadami - czy jeśli ktoś zaparkuje na
    > moim prywatnym terenie bez mojej zgody (tabliczka zabraniająca
    > parkowania czy coś) to mogę mu taką blokadę założyć?

    Nie mozesz - informacja z policji.

  • 102. Data: 2010-07-12 00:05:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    witrak() wrote:

    > Brawo! Idźmy dalej tą drogą: skoro wiele osób wymusza pierwszeństwo, to
    > może zlikwidujmy reguły pierwszeństwa przejazdu?

    Jeśli jest takie miejsce gdzie zasady pierwszeństwa są ustalone
    nielogicznie i kierowcy masowo intuicyjnie wymuszają to jak najbardziej
    należy zasady pierwszeństwa na tym skrzyżowaniu zweryfikować (zresztą tak
    się nieraz dzieje).

  • 103. Data: 2010-07-12 00:54:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

> [...]
    > nielogicznie i kierowcy masowo intuicyjnie wymuszają to jak najbardziej
    > należy zasady pierwszeństwa na tym skrzyżowaniu zweryfikować (zresztą tak

    zwyryfikowac - tak.
    do czasu weryfikacji obowiazuje to co jest niezaleznie od tego jak
    glupie by byo.

  • 104. Data: 2010-07-12 07:00:49
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Młotkowy pisze:

    > Jestem właśnie w trakcie takiego sporu ze SM. -> http://l.pl/9v3

    Chcesz przycfaniakować, ale szanse masz żadne.
    Cały czas się powołujesz na fakt, że w oznaczonym czasie samochodu
    nikomu nie użyczałeś, że kluczyki i dokumenty były pod twoją opieką.
    Czyli co? Czyli ty byłeś w tym momencie użytkownikiem :) Tak BTW -
    oczywiście niegdy nie sprawdzasz, gdzie i w jakim stanie twój znajomy
    "oddał" ci samochód, nie? I nie zdajesz sobie sprawy, że przejmując
    kluczyki odpowiadasz za samochód?
    Więc albo będziesz cfaniak do końca i nie chcąc płacić mandatu jednak
    podasz, kto zaparkował na trawniku, albo będziesz twardy dla zasady i do
    końca będziesz twierdził, że w oznaczonym czasie ty użytkowałeś samochód
    i zapłacisz mandat. Aha - nadal możesz twierdzić, że użyczasz samochodu
    rodzinie, przyjaciołom i znajomym - wtedy dostaniesz grzywnę za
    niewskazanie. Tylko ciekawe, czy o tym też napiszesz...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 105. Data: 2010-07-13 00:08:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    witek wrote:

    > zwyryfikowac - tak.
    > do czasu weryfikacji obowiazuje to co jest niezaleznie od tego jak
    > glupie by byo.

    Ale nikt nie każe wymuszającym za karę wymusić jeszcze po dwa razy.

  • 106. Data: 2010-07-15 13:04:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 23:29:25 +0200, Robson <r...@...pl> wrote:

    >Nie mozesz - informacja z policji.

    Ale możesz zamknąć np. bramę i iść w nieznane.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 107. Data: 2010-07-15 20:45:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pmlb,

    Friday, July 9, 2010, 6:07:24 PM, you wrote:

    > A nie jest to wowczas ograniczenie wolnosci osobistej?
    > Wydaje mie sie, ze nie mozna komus zamknac samochodu bo wjechal na teren
    > prywatny... mozna spisac numery, swiadkow i isc do sadu ale lamac prawo bo
    > prawo zostalo zlamane?>

    Aresztowanie samochodu to nie pozbawienie wolności osoby. Samochód
    osobą nie jest.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 108. Data: 2010-07-17 21:39:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jul 2010, Władek wrote:

    > P.S.
    >
    > Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

    Nie da się, ani mandatu ("prawdziwego") ani kary umownej (za brak
    opłaty parkingowej).

    pzdr, Gotfryd