  • 1. Data: 2010-07-08 12:40:50
    Temat: Visa Gold plan splat ratalnych vs kredyt gotowkowy
    Od: Kris Public <k...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuje gotowki (18 000 PLN) i rozwazam opcje jak w temacie. Moim
    zdaniem bardziej oplaca sie plan splat ratalnych na karcie. Na
    infolinii karty mowia, ze rzeczywiste oprocentowanie takiego planu to
    11,9 %. Jesli chodzi o kredyt gotowkowy to oprocentowanie rzeczywiste
    zaczyna sie od ponad 17%. Karte mam w Lukasie, 18 000 PLN zamierzam
    splacic w 6 miesiecy.
    Dobrze mysle, ze plan splat ratalnych jest korzystniejszy? Na co
    jeszcze zwrocici uwage? Jakies kruczki? NIgdy z tego produktu nie
    korzystalem i niechalbym sie w cos wpakowac.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-07-08 12:49:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Kris Public" <k...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    8g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
    > 11,9 %. Jesli chodzi o kredyt gotowkowy to oprocentowanie rzeczywiste
    > zaczyna sie od ponad 17%. Karte mam w Lukasie, 18 000 PLN zamierzam

    Dobrze myslisz, choc naturalnie infolinia twierdzi nieprawde, ze rzeczywiste
    oprocentowanie to 11,9%. Realnie to bedzie ono w przypadku splaty w 6
    miesiecy o okolo 4% wyzsze ale i tak bedzie to lepsza opcja niz kredyt
    gotówkowy.

  • 3. Data: 2010-07-08 12:55:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > jeszcze zwrocici uwage? Jakies kruczki? NIgdy z tego produktu nie
    > korzystalem i niechalbym sie w cos wpakowac.

    nie korzystałem i nie wiem czy jest coś drobnym drukiem ale chyba w polbanku
    taki kredyt to był na 5%

  • 4. Data: 2010-07-08 14:04:16
    Od: luc <b...@g...net>

    On 8 Lip, 14:55, t...@p...onet.pl wrote:

    > nie korzystałem i nie wiem czy jest coś drobnym drukiem ale chyba w polbanku
    > taki kredyt to był na 5%

    ZTCP to "rozkład na raty" dotyczy tylko transakcji bezgotówkowych...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2010-07-08 19:45:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rzeczywiste oprocentowanie to 11,9%. Realnie to bedzie ono w przypadku
    > splaty w 6 miesiecy o okolo 4% wyzsze ale i tak bedzie to lepsza opcja

    to nie rzeczywiste (RRSO) tylko nominalne, jak zapytasz o rzeczywiste
    np. w citi to wychodzi jakies 23-25%...

    --
    pozdrawiam
    RobertS