    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Date: Thu, 8 Jul 2010 16:04:42 +0000 (UTC)

    M1SLQ wrote:

    > Podepnę się: jak to jest z tymi blokadami - czy jeśli ktoś zaparkuje
    > na moim prywatnym terenie bez mojej zgody (tabliczka zabraniająca
    > parkowania czy coś) to mogę mu taką blokadę założyć?

    IMHO blokada jako narzędzie straży miejskiej/policji, jest moim zdaniem
    kretyńskim rozwiązaniem, nie mającym najmniejszego sensu.
    Bo tak:
    Jesli samochód stoi na zakazie, i jest to miejsce niebezpieczne, albo
    stojąc utrudnia ruch pieszym lub samochodom - to powinno się go po
    prostu odholować.
    A jeśli stoi na zakazie, i NIE jest to miejsce niebezpieczne, nic nie
    utrudnia itp. to zamiast zakładac blokadę, policja powinna po prostu
    wziąć ten znak zakazu pod pachę i wsadzić głęboko w rzyć temu kto znak
    ustawił. Bo to znaczy że ten znak zakazu jest debilny, i nie ma
    uzasadnienia.

    --
    Pozdro
    Massai