  • 1. Data: 2010-07-08 08:07:55
    Temat: Citigold dla każdego?
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    Hej,

    Citi zmienia warunek zniesienia opłaty za Citigold do 12 tysięcy dowolnych
    wpływów na konto miesięcznie.[1]

    Czyli teoretycznie możesz sobie przelewać z mBanku co miesiąc to samo 12 tysi,
    po czym zawracać je na eMaxa i tak w kółko. Czyli teoretycznie większość Polaków
    może sobie mieć CG za darmo...

    Mnie to dziwi - jest w tym jakiś haczyk?

    pozdr, rdx
    [1] http://bit.ly/ab9eYv

  • 2. Data: 2010-07-08 08:36:49
    Temat: Re: Citigold dla każdego?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 10:07:55 +0200, rdx napisał(a):

    > Czyli teoretycznie możesz sobie przelewać z mBanku co miesiąc to samo 12
    > tysi, po czym zawracać je na eMaxa i tak w kółko. Czyli teoretycznie
    > większość Polaków może sobie mieć CG za darmo...

    A czemu napisałeś, że można przelewać z mBanku? Chyba można zrobić to z
    każdego innego banku również ;)
    Można też pójść do oddziału z 1000 albo nawet 100 pln i odpowiednią ilość
    razy wpłacić i wypłacić aby stać się prestiżowym posiadaczem statusu gold
    hłe hłe

    > Mnie to dziwi - jest w tym jakiś haczyk?

    No może taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-08 08:45:55
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "rdx" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie to dziwi - jest w tym jakiś haczyk?

    Już daaaaawno Eurobank dawał VG na śmiesznych warunkach. Coś tam z 2000zł
    limitu.

  • 4. Data: 2010-07-08 08:47:57
    Temat: Re: Citigold dla ka?dego?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > No może taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

    Jak sam napisałeś, wystarczy posiadać choćby 100 pln. :-)

    Mnie się wydaje, że "haczyk" w tego rodzaju ofertach jest podobny jak w
    przypadku kart kredytowych. Klienci z mniejszym stanem posiadania pokupują
    takie oferty i bank liczy, że w końcu kiedyś zapomną wykonać dostatecznej
    ilości przelewów i choćby raz czy dwa razy do roku bank ich skasuje, plus do
    tego może jakaś eskalacja opłat z tytułu przekroczenia limitu rachunku itp.
    Do tego część zostawi te środki po przelaniu ich do banku na nisko
    oprocentowanym ror albo na jakimś chorym produkcie typu citkowe konto
    oszczędnościowe.

    Strategią Citi na ten rok miało być "zwiększenie uproduktowienia klientów"
    i nie sądzę aby jak na razie dobrze im to szło.

  • 5. Data: 2010-07-08 09:46:41
    Od: r...@p...onet.pl

    > Dnia Thu, 08 Jul 2010 10:07:55 +0200, rdx napisaĹ&#65533;(a):
    > A czemu napisaĹ&#65533;eĹ&#65533;, Ĺźe moĹźna przelewaÄ&#65533; z mBanku?

    Zgoda, mozna z czegokolwiek. Akurat mam mbank, wiec mi sie w naturalny sposob
    nasunelo. Wazne, zeby byly darmowe przelewy.

    > No moĹźe taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

    Tak jak ktos napisal - wystarczy miec 1 tysiac i ustawic automat na przelewanie
    co 2 dni. Na przyklad parzyste. A w CitiGold zlecenie stałe na dni nieparzyste :)

    pozdr, R

  • 6. Data: 2010-07-08 19:47:05
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "rdx" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Już daaaaawno Eurobank dawał VG na śmiesznych warunkach. Coś tam z 2000zł
    > limitu.

    nie chodzi o kredytówke gold tylko o konto citigold, troche inna liga

  • 7. Data: 2010-07-08 20:13:56
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-07-08 11:46, r...@p...onet.pl pisze:
    > Tak jak ktos napisal - wystarczy miec 1 tysiac i ustawic automat na przelewanie
    > co 2 dni. Na przyklad parzyste. A w CitiGold zlecenie stałe na dni nieparzyste :)

    Będziesz miał problem w weekendy. Debecik? ;>

    --
    Raf

  • 8. Data: 2010-07-08 20:18:48
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam
    W dniu 2010-07-08 10:07, rdx pisze:

> [...]
    > może sobie mieć CG za darmo...
    >
    > Mnie to dziwi - jest w tym jakiś haczyk?

    Dla Citi jest latwiej taki system zrobic do zwrcania oplat. Wystarczy
    zsumowac wplywy i jak wyjdzie 12 K lub wiecej to nie pobierac oplaty.
    Wiekszosc ludzi ktorzy nie maja dochodow zblizonych do 12K/m-c nie
    zalozy takiego konta. Zreszta po co? Tam oferta nie bedzie dla nich. Jak
    ktos zarabia 1000 PLN to potrzebuje troche innych produktow niz ten od
    12K PLN/m-c. A jak ktos ma np. 11 K/m-c i sobie sztucznie zrobi obrot na
    12 K/m-c to Citi i tak za bardzo stratne nie bedzie bo mu jakies
    produkty dla gold klientow pewnie wcisnie...

    BTW. Ma ktos moze Citi Gold i moze napisac co jest tam takiego wyjatkowego?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2010-07-09 07:02:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.07.2010 11:46), r...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > co 2 dni. Na przyklad parzyste. A w CitiGold zlecenie stałe na dni nieparzyste :)

    Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?

    p. m.

  • 10. Data: 2010-07-09 07:13:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    rdx wrote:
    > [1] http://bit.ly/ab9eYv

    Mógłbyś dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
    Jakoś tak się przyjęło na grupie...

    witrak()