  • 11. Data: 2010-07-08 17:26:18
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2010-07-08, Młotkowy <n...@...co.pl> wrote:

    > A jeśli jest to znak zakazu "za wyjątkiem..." - to komu, gdzie i co byś
    > wsadził ?

    Przecież to oczywiste: w takim przypadku należy odholować.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-07-08 18:09:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > To jest bardzo dobre rozwiązanie i skuteczne - o ile oczywiście jest
    > wykorzystywane w rozsądny sposób (jak całe prawo itd.).

    Jest bardzo durne, bo niczemu nie służy. Równie dobrze można zrobić
    zdjęcie i wystawić mandat. Po cholerę ta blokada? Żeby auto jeszcze
    dłużej stało w niedozwolonym miejscu?

  • 13. Data: 2010-07-08 18:13:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Jest bardzo durne, bo niczemu nie służy. Równie dobrze można zrobić
    > zdjęcie i wystawić mandat. Po cholerę ta blokada? Żeby auto jeszcze
    > dłużej stało w niedozwolonym miejscu?

    bo niektórzy mają kasę, ale nie mają czasu.
    za mandaty płaci się kasą, za blokadę własnym czasem.
    prostsze to niż odholowywanie,a równie skuteczne.

  • 14. Data: 2010-07-08 18:20:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lip, 17:27, "Władek" <n...@o...pl> wrote:
    > witajcie mili :-)
    >
    > http://img130.imageshack.us/img130/5958/aliorwyzszak
    uturabankow.jpg

    > Ten link wyjasnia wszystko.
    >
    > Alior Bank czyli wyzsza kultura ... parkowania, ponad 9 aut z blokada belka
    > (moze za lokaty antyBelkowe?).
    >
    > Oczywiscie zdjecie wykonane w stolycy (znalezione w czelusciach sieci).
    >
    > P.S.
    >
    > Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

    Ale Panowie gdzie wy tu widzicie mandat?

    To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
    oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
    wrzucil o "piatala" za malo).

  • 15. Data: 2010-07-08 18:23:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 20:09, to pisze:

    > Jest bardzo durne, bo niczemu nie służy. Równie dobrze można zrobić
    > zdjęcie i wystawić mandat. Po cholerę ta blokada? Żeby auto jeszcze
    > dłużej stało w niedozwolonym miejscu?

    To elementarne Watsonie - za takie parkowanie zapłacisz czasem
    i pieniędzmi - czas jest często dużo więcej wart niż ten groszowy
    mandat. Odholowanie uważam za metodę jeszcze skuteczniejszą, ale
    to z czasem. Za całkiem niegłupie uważam przytrzymanie blokadą do
    czasu dojazdu lawety. W taki sposób uczy się każdego porządku
    i poszanowania (nie tylko) przepisów.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 16. Data: 2010-07-08 19:00:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > To elementarne Watsonie - za takie parkowanie zapłacisz czasem i
    > pieniędzmi - czas jest często dużo więcej wart niż ten groszowy mandat.

    Wiem, ze logika jest Ci dziedziną obcą, ale spróbuj zastanowić się,
    dlaczego kara za postój w miejscu niedozwolonym ma polegać na przymusowym
    wydłużeniu czasu tego postoju?

  • 17. Data: 2010-07-08 19:09:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 21:00, to pisze:

    > Wiem, ze logika jest Ci dziedziną obcą,

    Nie, nie - to Ty masz z tym problemy :)

    > ale spróbuj zastanowić się,
    > dlaczego kara za postój w miejscu niedozwolonym ma polegać na przymusowym
    > wydłużeniu czasu tego postoju?

    No cóż - ja to już wyjaśniłem wcześniej. Przeczytaj jeszcze raz, może
    zrozumiesz.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-07-08 19:25:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Wiem, ze logika jest Ci dziedziną obcą, ale spróbuj zastanowić się,
    > dlaczego kara za postój w miejscu niedozwolonym ma polegać na przymusowym
    > wydłużeniu czasu tego postoju?

    Nie na przymusowym wydłużeniu postoju samochodu, a przymusowym postoju
    kierowcy. Postój samochodu to jakby temat oboczny.

  • 19. Data: 2010-07-08 19:31:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:25:39 -0500, osobnik zwany witek
    wystukał:

    > Nie na przymusowym wydłużeniu postoju samochodu, a przymusowym postoju
    > kierowcy. Postój samochodu to jakby temat oboczny.

    skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    CBDU

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2010-07-08 19:33:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 21:31, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:25:39 -0500, osobnik zwany witek
    > wystukał:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.

    Nikt tego nie twierdził.

    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    > CBDU

    Bzdura. Zakaz parkowania jest nie tylko z racji zagrożenia ruchu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.