  • 1. Data: 2010-07-08 09:05:35
    Temat: Kilka wieści z Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Na wakacje podskakuje oprocentowanie lokaty EUR i USD:

    http://preview.tinyurl.com/alior-lokaty-eur-usd

    Pierwsza karta debetowa z CashBack dla firm:

    http://preview.tinyurl.com/alior-kartaCB-firma

    Nie miałem czasu rzucić okiem jak wygląda dokładnie oferta tego CashBack,
    ale ogólnie usługa wydaję się na pierwszy rzut oka ciekawa - oczywiście
    niekoniecznie dla wszystkich.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-08 09:26:13
    Temat: Re: Kilka wieści z Aliora
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Na wakacje podskakuje oprocentowanie lokaty EUR i USD:
    >
    > http://preview.tinyurl.com/alior-lokaty-eur-usd

    Tak, dokladnie bylo to 29-06 (wspomnialem w temacie ---Re: Blef czy beda
    zmiany? A NBP?. z 29-06) Praktycznie to sa lepsi od Getina dla USD 3 i
    6-mies, jak sie komus konczy lokata, to warto przenosic.
    Dla EUR, Getin i tak jest lepszy dla 3 i 6-mies. Na plus dla Aliora dziala
    mozliwosc operowania lokatami on-line, czego w Getinie brak. Jak daja to
    samo lub wiecej, to wybieram dla waluty wlasnie Aliora ze wzgledu na
    on-line.

  • 3. Data: 2010-07-08 11:43:08
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > Pierwsza karta debetowa z CashBack dla firm:
    >
    > http://preview.tinyurl.com/alior-kartaCB-firma

    ile ta karta kosztuje miesięcznie/rocznie i czy można wymienić zwykła
    debetowa?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !