    From: "Wall" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 50 000 na 30 dni ? jak to ulokować ?
    Date: Wed, 6 Mar 2002 16:12:58 +0100

    news:a65994$fa6$1@news.onet.pl...

    > Chyba nawet negocjowane wiecej Ci nie dadza...

    W LG negocjacje zaczynają się od 100.000,00 złotych. Z tym, że zazwyczaj:
    1) jeżeli jest to nowy klient to daje mu się co najwyżej 0,5% więcej na
    zachętę,
    2) jeżeli stary klient to usłyszysz "nic się nie da zrobić".
    Praktyka taka jest w większości banków. Prawdziwe negocjacje zaczynają się
    od 500.000,00 zł. lub 1 miliona. Wtedy można "troszkę" podwyższyć oproc. ale
    jak będziesz miał taką kasę do ulokowania na 1 miesiąc do zgłoś się do
    mnie -można ulokować bezpiecznie znacznie powyżej oproc. lokat depozytowych
    (nawet powyż WIBOR-u).
    50 tys. złotych to dla banków grosze lokacyjne -niestety.
    Pozdrawiam Wall.
    P.S. Chyba, że znajdziesz rachunek gdzie będą Ci codziennie zakładali
    overnight ze środków na koncie. Tak robił kiedyś Fortis ale po dokładnym
    przeliczeniu "prawie" na to samo wychodziło co lokata jednomiesięczna.