  • 11. Data: 2002-03-06 20:37:13
    Temat: Re: 50 000 na 30 dni ? jak to ulokować ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote in message news:a65qqb$16c$1@news.tpi.pl...
    > Co za problem? Spisujecie umowę dwustronną ze świadkami. W zamian za
    > pożyczkę 30-stodniową oferujesz zapłatę wyższą niż odsetki z depozytu i
    > jednocześnie niższą niż prowizja bankowa od kredytu -jeden i drugi
    zarabia.
    > Pozdrawiam Wall.

    jest jeden malutki problem ... co będzie, kiedy za te książki odbiorca nie
    zapłaci bo splajtuje ??

    komornik bierze ok 40% długu :) - no i sprawa w sądzie nie zamknie się w
    ciągu miesiąca - a więc za duże ryzyko

    giełda również - chyba na tyle dobrze się na tym znam, żeby nie ryzykować
    takiej kwoty - wolę grać dla zabawy kilkoma kontraktami

    wybrałem bank - mBank :) [ miesięcznie tylko 25 zł mniej niż LG, a jak
    odliczę dwa dni wysłania i powrotu przelewu to wychodzi na to samo - poza
    tym lubię mBank ]

    pozdrawiam

    Piotr Orzechowski

  • 12. Data: 2002-03-07 05:56:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > W LG negocjacje zaczynają się od 100.000,00 złotych. Z tym, że zazwyczaj:
    > 1) jeżeli jest to nowy klient to daje mu się co najwyżej 0,5% więcej na
    > zachętę,
    > 2) jeżeli stary klient to usłyszysz "nic się nie da zrobić".
    > Praktyka taka jest w większości banków. Prawdziwe negocjacje zaczynają się
    > od 500.000,00 zł. lub 1 miliona. Wtedy można "troszkę" podwyższyć oproc. ale
    > jak będziesz miał taką kasę do ulokowania na 1 miesiąc do zgłoś się do
    > mnie -można ulokować bezpiecznie znacznie powyżej oproc. lokat depozytowych
    > (nawet powyż WIBOR-u).

    Lokaty negocjowalne w Pekao zaczynają się od 20kzł i wiem, że dają ok 1% więcej
    niż normalnie, a negocjować mozna od 1 do 365 dni :-))
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni6s1.xml?/sid=36/
    lang=PL/703334-430362-65428
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-03-07 06:44:16
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

> [...]
    więcej
    > niż normalnie, a negocjować mozna od 1 do 365 dni :-))

    Negocjacje moga wygladac w ten sposob:

    klient: mam 100.000 do ulokowania
    bank: dobrze, % normalne
    klient: negocjuje
    bank: ale my nie otrzebujemy gotowki i dzisiaj nici z negocjacji
    klient: Do widzenia
    bank: .......

    Poza tym, z max. 5 % + 1 % za nic nie chce wyjsc 9,3% jak w LG. Tyle sa
    warte negocjacje w Pekao.

    MichalL

  • 14. Data: 2002-03-07 10:50:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > bank: dobrze, % normalne
    > klient: negocjuje
    > bank: ale my nie otrzebujemy gotowki i dzisiaj nici z negocjacji

    Słusznie napisałeś "mogą"
    Mi od razu, bez negocjacji zaproponowali lokatę negocjowalną- bardzo miło i
    przyjemnie.

    > Poza tym, z max. 5 % + 1 % za nic nie chce wyjsc 9,3% jak w LG. Tyle sa
    > warte negocjacje w Pekao.

    Odniosłem się do pesymistycznego nastawienia autora co do przebiegu takich
    negocjacji, więc nawet nie analizowałem procentów -to zostawiam samemu autorowi.
    Grzegorz