  • 1. Data: 2002-03-06 14:41:01
    Temat: najgorszy bank po raz kolejny wkracza w moje życie :(( - ZAGADKA
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    próbowałem właśnie zamówić kwiaty na www.kwiaty.pl

    no i chciałem zapłacić kartą
    po wprowadzeniu danych karty otrzymałem komunikat:

    Transakcja nie może być zrealizowana
    Prosimy spróbować ponownie

    Nyní jste se odhlásili ze systému !
    Děkujeme Vám za použití platební brány Citibank.

    Tranzakcióját nem tudtuk feldolgozni
    Kérjük, próbálja meg újra

    Transaction Could not be Processed
    Please Try Again

    OK

    zgadnijcie, kto próbował autoryzować kartę ...........

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-03-06 14:43:13
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    oczywiście - citibank i ich wspaniały citiconnect

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-03-06 20:13:55
    Od: "Marcin" <s...@b...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
    napisał w wiadomości
    > próbowałem właśnie zamówić kwiaty na www.kwiaty.pl
    >
    > Transakcja nie może być zrealizowana
    > Prosimy spróbować ponownie

    Heh, ja nawet nie próbowałem, od razu zaznaczyłem przelew.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2002-03-06 20:32:44
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Marcin" <s...@b...net.pl> wrote in message

    > Heh, ja nawet nie próbowałem, od razu zaznaczyłem przelew.

    tylko ciekawe jak przesyłasz potwierdzenie wykonania przelewu ???

    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-03-07 08:26:11
    Od: "Marcin" <s...@b...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>
    napisał w wiadomości >
    > tylko ciekawe jak przesyłasz potwierdzenie wykonania przelewu ???

    Dzwonili do mnie i powiedzieli, że wierzą mi na słowo (to było
    www.flowers.pl). A w razie czego mogę iść do banku po potwierdzenie i wysłac
    faksem ( robiłem przelew z BSKOnLine a nie z mBanku oczywiście).

    --
    Marcin