  • 21. Data: 2017-12-05 12:29:47
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 5 Dec 2017 02:18:37 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Cyrk to jest to że komuś się chce w takie przepychanki bawić dla 100zł(które
    niewiadomi czy wypłacą)

    Teraz, to mi się już nie chce.

    Ale wolabym ustalić, czy mam u nich konto, czy nie mam.

    Tak, czy inaczej - akcja teoretycznie reklamowa przyniosła zdecydowanie
    odwrotny skutek. Gyby nie ona, wiedziałbym po prostu, że taki bank
    istnieje.

    Dzięki akcji wiem że istnieje, i że wolałbuym nie miec z nim do czynienia.

    --
    Yakhub

  • 22. Data: 2017-12-05 15:51:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-05 o 12:29, Yakhub pisze:
    > Dzięki akcji wiem że istnieje, i że wolałbuym nie miec z nim do czynienia.

    I tym optymistycznym akcentem zakończmy ten żenujący wątek bezczelnie
    ziejący SPAMEM na kilometr.

  • 23. Data: 2017-12-05 23:11:13
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Teraz, to mi się już nie chce.

    Chce, nie chce ...
    - może dla sportu, może dla zabawy, albo dla zabicia czasu ?
    albo np. 200 zeta (z 2 poleconymi)

    Karta debetowa nie jest zła - zwłaszcza na wakacje zagraniczne
    podobna jest w EuroBanku - gdzie trzeba spełniać warunki do konta
    Prestige ... ale właśnie trwa tam promocja w komitywie z MediaExpert
    (250 do wyjęcia + konto & karta darmowa przez rok)

    > Ale wolabym ustalić, czy mam u nich konto, czy nie mam.

    Ja ustaliłem że nie mam - tylko konto danych osobowych
    w wyniku posiadania tam kiedyś lokat (z czasów tłusto-odsetkowych)

    > Tak, czy inaczej - akcja teoretycznie reklamowa przyniosła zdecydowanie
    > odwrotny skutek. Gyby nie ona, wiedziałbym po prostu, że taki bank
    > istnieje.

    IMO dali dupy po całości z algorytmem weryfikacji za pomocą przelewu

    Część osób z ponownie reaktywowanymi wnioskami (jak ja)
    pewnie odpuści sobie ;)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-12-05 23:25:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-05 o 23:11, Waldek pisze:
    > Karta debetowa nie jest zła - zwłaszcza na wakacje zagraniczne

    na zagraniczne to nie wiem ale po to żeby pożyczać drobne grosze na
    gruby procent bo przecież są specjalne pułapki i tak się za tą
    "szczodrość" płaci?

    Jak ktoś nie umie odłożyć 1 czy 2 wypłat na jakiś "prezent" to
    zadłużanie się doprowadzi go tylko do zguby

    Ale są tacy co im bijące z reklamy ZA DARMO przewraca w głowach...
    Szanujemy ich :-)

  • 25. Data: 2017-12-06 12:25:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, i Tobie to bijące z reklamy ZA DARMO przewróciło w głowie, skoro już nie
    odróżniasz karty debetowej od kredytowej (choć to trudniejsze od odróżnienia asa
    żołędnego od dzwonkowego).
    Coś Cię chyba zazdrość bierze o te kolejne stówki przechodzące koło nosa - może więc
    w końcu przełamiesz strach przed posiadaniem więcej niż jednego konta - co samo w
    sobie jest rozsądną rzeczą, bo backup trzeba mieć.
    Niestety milka nie mam (a mam 7 + jeszcze KK w ósmym) i nie znam więc nie mogę
    polecić jakiegoś najbardziej podobnego banku.

  • 26. Data: 2017-12-06 12:31:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
    Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert -
    zakupy na min. 50zł po 11 września? Przydałby mi się ich numer :) - w zamian mogę
    oddać ten kupon rabatowy na 50zł do media expert.
    Aha, a jak doświadczenia z zamykaniem tam konta? Ja póki co zamykałem jedynie KK - w
    sumie oddział mam na parterze domu i poszło bez problemu.
    I czy ciągle dają tokeny czy już "normalnie" SMSami wszystko można załatwić?

  • 27. Data: 2017-12-06 13:55:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
    > Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert -
    zakupy na min. 50zł po 11 września?

    Oj tam ... Mikołaj, gwiazdka ... zawsze cos na siakis prezent
    możesz kupic jeśli juz nie dla siebie to dla bliskich ;)

    >- w zamian mogę oddać ten kupon rabatowy na 50zł do media expert.
    Ten rabat to przy zakupie min. za 750 zeta - wiec już cos grubszego
    trzeba by nabyc z AGD

    > I czy ciągle dają tokeny czy już "normalnie" SMSami wszystko można załatwić?

    O ile wiem to mozna miec token lub sms. Dla mnie token jest wygodny

    Co do KK w EB, to szału ni-ma
    Bardziej ciekawa jest KK z T-Mobila czy KK Turbo z Santandera
    - obie oferują CB

    Pozdro

  • 28. Data: 2017-12-06 14:35:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zapytać zawsze warto, choć grupa już nie jest tak uczęszczana.
    Ew. można by próbować na oślep, paragony tam pewnie numerują po kolei, więc pójść pod
    sklep, poszukać w koszu jakiegoś z aktualną datą i wpisać jakiś numer obok - jedynie
    problem, czy trafi się na taki z min. 50zł ;>
    Kiedyś była promocja visy w biedronce, drukowali takie dłuuuugie kupony, jak się visą
    płaciło - a wtedy właśnie wyrabiałem 35 transakcji rocznych w eurobanku - i jednym z
    zastosowań było chyba 10 czy 20zł rabatu na aledrogo - a ponieważ nie korzystałem, to
    parę tych kuponów na forum mBąka porozdawałem.

    W EB kiedyś mieli - czy dalej może mają - KK visa gold perfect, która też dawała
    moneyback. Ale tak popsuli ofertę KK, że po zamknięciu visy classic już tam nie
    zaglądam.

  • 29. Data: 2017-12-09 10:19:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 12:31:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
    > Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert -
    zakupy na min. 50zł po 11 września? Przydałby mi się ich numer :)

    Mam fakturę pro forma 31-10 na kwotę 799zł. Paragon gdzieś tez powinien miedz ale
    musiałbym poszukać.
    Jeśli taka faktura tobie wystarczy to moge podać jej nr.

  • 30. Data: 2017-12-09 10:29:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wg mojego zrozumienia regulaminu pro-forma nie da rady, więc jakbyś znalazł paragon,
    to byłoby miło. Potrzebny jest numer paragonu (ew. ostatecznej faktury) plus na
    wszelki wypadek jego data.