  • 31. Data: 2017-12-09 11:07:23
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 grudnia 2017 10:29:38 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Wg mojego zrozumienia regulaminu pro-forma nie da rady, więc jakbyś znalazł
    paragon, to byłoby miło. Potrzebny jest numer paragonu (ew. ostatecznej faktury) plus
    na wszelki wypadek jego data.

    Znalazłem potwierdzenie płatrności karta do tego zakupu
    Jest tam "nr dowodu sprzedaży..."
    Nie jest to czasem nr paragonu?

  • 32. Data: 2017-12-09 13:36:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 grudnia 2017 11:07:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    na wszelki wypadek jego data.

    > Znalazłem potwierdzenie płatrności karta do tego zakupu

    Powinno zadziałać.
    Swoją drogą ciekawy POS, że to ma, kto tam obsługuje karty?
    Bo obejrzałem sobie dzisiejsze paragony z OBI - tam jest first data - i numeru
    paragonu na potwierszeniu kartowym nie ma - co więcej, na paragonie też tego numeru
    nie potrafię znaleźć...

  • 33. Data: 2017-12-10 14:21:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jednak raczej nie zadziała, potrzebny będzie paragon. Ten "numer dowodu sprzedaży" na
    slipie kartowym to raczej wewnętrzna numeracja sklepu - tak ma biedronek - a numer
    paragonu jest koło takiego znaczka będącego połączeniem liter P i L - i ten numer ma
    zawsze trzy litery i 8 (bieda) do 10 (obi) cyfr - przypomniało mi się z "loterii
    paragonowej".

  • 34. Data: 2017-12-10 21:15:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 14:21:43 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    zawsze trzy litery i 8 (bieda) do 10 (obi) cyfr - przypomniało mi się z "loterii

    Chyba mam paragon
    Znaczy chyba wiem gdzie jest
    Jutro podam Tobie dane

  • 35. Data: 2017-12-11 12:53:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Na stronie promocji pod takim malutkim "i" jest napisane: "W przypadku paragonu podaj
    numer znajdujący się pod kodem kreskowym na samym dole (13 cyfr)."

  • 36. Data: 2017-12-11 12:58:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 12:53:46 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > Na stronie promocji pod takim malutkim "i" jest napisane: "W przypadku paragonu
    podaj numer znajdujący się pod kodem kreskowym na samym dole (13 cyfr)."

    0400151303041

  • 37. Data: 2017-12-11 13:25:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dzięki, do promocji już się zgłosiłem, ale pierwsza próba założenia konta przelewem -
    z żaby, bo db akurat się zamulił - nieudana - i nawet nie powiedzieli, co im się nie
    podoba i nie pozwolili nic poprawić, np. spróbować innego numeru konta - oczywiście
    żaba jest na liście, obok aliora, pocztowego, db, mBąka, pekao i raifiego - oraz
    niemożliwych już do wykorzystania, przynajmniej dla mas, bph i vw (hmmm, skoro ta
    lista taka aktualna, to kto wie, jak ona naprawdę wygląda).
    Zastanawiam się, czy składać następny wniosek, bo mają dzwonić - może problem jest w
    tym, że kiedyś miałem już u nich KK. Może nie obejść się bez placówki.

  • 38. Data: 2017-12-11 14:09:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zadzwonili, problem z tym, że KK zamknąłem, ale bankowości elektronicznej nie - i,
    wbrew pozorom, to jest problem - przed założeniem nowego konta trzeba zamknąć starą
    bankowość elektroniczną... Dziwacy to są, wydawałoby się, że dzięki temu powinno być
    łatwiej. Cóż, co bank to obyczaj - i nauczka, żeby po sobie dobrze sprzątać. Trzeba
    więc udać się do placówki - dobrze, że nie trzeba pokazywać paragonu, podobno
    wystarczy podać numer.

  • 39. Data: 2017-12-12 10:32:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Byłem w oddziale, pan z przyczepioną do góry nogami plakietką z nazwiskiem zamknął mi
    bankowość elektroniczną, ale na założenie konta się nie zgodził - chciał paragonu
    ("komisję mi nasyłają, budowlaną, dom na działce będą mi rozbierać, czy aby na pewno
    z materiałów odpadowych, faktur chcą").

    @Kris, jakbyś mógł ten paragon zeskanować lub sfotografować i wysłać na mail - bo
    dopuszczają kopię - to byłbym wdzięczny. d_r-u_t-k_o-w_1-@_w-p_.-p_l - oczywiście
    usuń wszystkie "_" i "-" - powinno zostać 8 znaków przed @ i 5 - łącznie z kropką -
    po @.

    Spróbuję jeszcze dziś przez net - ale najpierw przeczytam regulamin - choć pan mnie
    straszył, że mimo rozwiązania tej umowy o bankowość elektroniczną, wciąż to może
    przeszkadzać. Jak się nie uda to się zastanowię, czy znów iść do oddziału.

  • 40. Data: 2017-12-12 12:36:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 10:33:00 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > @Kris, jakbyś mógł ten paragon zeskanować lub sfotografować i wysłać na mail - bo
> [...]

    Poszło
    Nie wiem czy jest sens tak szyfrować adresy meilowe.
    Mój przeważnie jest "odkryty" a spam to jakieś pojedyncze meile dziennie.
    Więcej śmieci dostaję na email @poczta.onet.pl
    Ale to tez nie typowy spam(bo tego są pojedyncze egzemplarze a "wiadomość wysłana do
    użytkowników onet poczty" czyli reklamy od onetu.