  • 41. Data: 2017-12-12 14:00:16
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dzięki za zaangażowanie, ale odechciało mi się. Może ktoś inny skorzysta?

    Wniosek wypełniał się szybko dzięki autouzupełnianiu, więc spróbowałem - pierwszy
    zonk był, gdy nie przyjęli konta w db - mimo, że wyraźnie był na liście - a potem,
    choć po zamknięciu bankowości elektronicznej wniosek przeszedł, nie dało się z
    podstawionej formatki zalogować do wbk, aby wykonać przelew.
    Jako że to wyczerpuje moje możliwości - z aliora mam tylko IKA (nawet chciałem
    spróbować, czy łykną numer - i może jeszcze sprawdzę), mBank mam założony przelewem,
    wbk nie działa, a VW mi konto zamknął (tu też do sprawdzenia, czy przyjmą numer, o
    ile ten numer znajdę - choć mam na pewno na jakichś kartkach) - choć można by z kolei
    popróbować konta z banków, których na tej liście nie ma, może któryś zadziała - to
    dam sobie spokój, do placówki chodzić mi się drugi raz nie chce - a marność tego
    banku potwierdziła się na tyle, że kłopoty z tą promocją mogą przewyższyć zyski. Do
    tego byłoby jeszcze bujanie się z pobieraniem opłat i zwracaniem po miesiącu, a potem
    ponowne zamykanie tego bajzlu.
    Jeden plus - posprzątanie po sobie w eurobanku - oby całkowite, bo może jeszcze jakaś
    "umowa ramowa" obowiązuje.

    Zaś co do maili - wp ma niezły filtr antyspamowy (a swoich reklam wysyła 2-3
    dziennie), z gmaila nie korzystam, więc nie porównam. Ale wolę podawany adres
    zabezpieczyć przed skanującymi automatami - choć i tak najgorsze jest pisanie do
    ludzi - np. ze wspólnoty mieszkaniowej - którzy mają zawirusowane komputery - z
    lenistwa używa się podstawowego adresu, a potem ilość spamu wyraźnie wzrasta.

  • 42. Data: 2017-12-14 22:46:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" d...@g...co

    : Nie wiem czy jest sens tak szyfrować adresy meilowe.

    Pomijam (mym zdaniem fatalną) gramatykę i dodaję, że imo nie warto ,,szyfrować''..
    Nie ,,szyfruję i nie mam problemu ze spamem, jeśli nie liczyć spamu BZWBKKBSg,
    Electro.pl itp. miejsc, którym @dres podałem jawnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......