  • 1. Data: 2017-11-29 09:19:52
    Temat: Stopy procentowe kiedy w góre ?
    Od: polakos <p...@g...com>

    Kiedy w koncu stopy procentowe pojda w gore?
    Oprocentowanie lokat słabe - max 2%

  • 2. Data: 2017-11-29 09:24:26
    Temat: Re: Stopy procentowe kiedy w góre ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 09:19:55 UTC+1 użytkownik polakos napisał:
    > Kiedy w koncu stopy procentowe pojda w gore?
    > Oprocentowanie lokat słabe - max 2%

    Bo co w bankach kase trzymać chcesz
    Dresowoza jakiegoś sobie kup;)

  • 3. Data: 2017-11-29 09:51:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Nov 2017 09:19:52 +0100, w
    <5a1e6da9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>, polakos

    > Kiedy w koncu stopy procentowe pojda w gore?
    > Oprocentowanie lokat słabe - max 2%

    Jak przestaniemy dopłacać do bankrutujących SKOK-ów.

  • 4. Data: 2017-11-29 10:20:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 09:19:55 UTC+1 użytkownik polakos napisał:
    > Kiedy w koncu stopy procentowe pojda w gore?
    > Oprocentowanie lokat słabe - max 2%

    Ja mam 2,75% w lion's - czyli w idei - i w idei tak samo. W lion's od 10k w górę, 1
    lub 3 miesiące.
    Ale nie pomyśl, że Cię na klona namawiam, bo będzie na mnie.
    A w db mam 2,25% na 4 lata - i co roku dostaje się jeszcze premię, 10, 15, 20 lub 25%
    dodatkowo do odsetek. Też min. 10k.

  • 5. Data: 2017-11-29 10:57:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Bo co w bankach kase trzymać chcesz
    >Dresowoza jakiegoś sobie kup;)

    Troche adrenaliny sobie kup ... czyli bitcoina :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-11-29 13:45:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 09:51, r...@k...pl pisze:
    > Jak przestaniemy dopłacać do bankrutujących SKOK-ów.

    i tego bezsensownego nadzoru bankowego. Banda darmozjadów :-)

  • 7. Data: 2017-11-30 21:50:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ale nie pomyśl, że Cię na klona namawiam, bo będzie na mnie.
    > A w db mam 2,25% na 4 lata - i co roku dostaje się jeszcze premię, 10, 15, 20 lub

    IB daje 3,15% na 31 dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS