  • 1. Data: 2017-11-27 22:18:54
    Temat: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy frankowicze nadal twierdzą, że umowy, które podpisali są bezprawne i
    żądają przeliczenia kredytów na złote?

    https://www.polskieradio.pl/42/1702/Artykul/1938007,
    Dobre-wiadomosci-dla-frankowiczow-frank-w-2018-r-sta
    nieje

    Czy optyka się zmieniła i bezprawne już nie jest takie bezprawne?

  • 2. Data: 2017-11-27 23:15:44
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: z <...@...pl>

    > Czy optyka się zmieniła i bezprawne już nie jest takie bezprawne?

    Ja zdania nie zmieniam.
    Sprzedawcy i ich mocodawcy oferujący instrumenty spekulacyjne pod
    przykrywką kredytu hipotecznego łamiąc w ten sposób polskie prawo
    bankowe powinni SIEDZIEĆ!
    Ani przedtem jak frank był na górce ani teraz nie chcę żadnego
    przewalutowania czy pomocy od państwa.
    Chcę tylko przestrzegania prawa a jeśli będzie to skutkowało ingerencją
    w moją umowę to poddam się procedurze bez protestu.
    Tylko tyle i aż tyle.

    PS. Wielokrotnie udowodniono że nawet czarny dla banków scenariusz
    anulowania umów i stosowania okresów przedawnienia (taki drobny szczegół
    ;-) ) nie spowoduje armagedonu w gospodarce bo banki mają się nadzyczaj
    dobrze. Lepiej niż banki niemieckie.
    A przecież jesteśmy na dorobku i musimy się przecież pogodzić że nasze
    dochody nie będą takie jak na zachodzie ;-)

  • 3. Data: 2017-11-28 05:01:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    Dobre-wiadomosci-
    > dla-frankowiczow-frank-w-2018-r-stanieje
    >
    > Czy optyka się zmieniła i bezprawne już nie jest takie bezprawne?

    Optyka sie zmienia ale fakt pozostaje faktem i decyzje kazdy musi podjac
    we własnym imieniu.
    Poza tym jak pisza ze stanieje to pewnie zdrozeje. :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 4. Data: 2017-11-28 09:10:55
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chcę tylko przestrzegania prawa a jeśli będzie to skutkowało ingerencją w
    > moją umowę to poddam się procedurze bez protestu.

    Czyli nie wiedziałeś co podpisywałeś?

  • 5. Data: 2017-11-28 09:12:17
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Poza tym jak pisza ze stanieje to pewnie zdrozeje. :(

    Niech się frankowicze cieszą że nie brali kredytu w bitcoinie :P

    --
    Pzdr

  • 7. Data: 2017-11-28 11:01:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > Niech się frankowicze cieszą że nie brali kredytu w bitcoinie :P

    :)
    prawdziwy optymista - szklanka zawsze do połowy pełna!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 6. Data: 2017-11-28 11:01:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > Czyli nie wiedziałeś co podpisywałeś?

    Wskakujesz, rzucasz zdanie z argumentem z pierwszych postów dyskusji a tu
    juz pewnie tysiace postów na ten temat napisano...
    Musisz sie bardziej postarac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 8. Data: 2017-11-28 12:16:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-28 o 09:10, miumiu pisze:
    > Czyli nie wiedziałeś co podpisywałeś?

    Dobrze wiedziałem i dobrze mi z tym kredytem

    Co nie zmienia faktu że polskie prawo bankowe zostało złamane i a każdy
    przestępca i złodziej powinien ponieść karę :-)

  • 9. Data: 2017-11-28 12:49:32
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Co nie zmienia faktu że polskie prawo bankowe zostało złamane i a każdy
    > przestępca i złodziej powinien ponieść karę :-)

    O pijakach nie zapominaj.

  • 10. Data: 2017-11-28 18:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    anieje
    >Czy optyka się zmieniła i bezprawne już nie jest takie bezprawne?

    Nadal - ciagle franek nie jest po 2 zl :-)

    https://www.msn.com/pl-pl/rozrywka/gwiazdy/joanna-br
    odzik-i-pawe%C5%82-wilczak-chc%C4%85-pozwa%C4%87-ban
    k-maj%C4%85-do%C5%9B%C4%87-wysokich-rat-za-kredyt-we
    -frankach/ar-BBFSuyP

    Ciekawe, ze dopiero teraz ... kryzys w branzy filmowej/reklamowej ?

    J.