  • 11. Data: 2017-11-30 15:01:12
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5a20045a$0$640$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:

    >Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)

    Tyle sie juz rozeszlo - przewidziane 2 tys
    Moze tyle wystarczy - 20 tys ludzi, a moze 200 tys o promocji sie
    dowie, na strone zajrza ... a koszt tylko 2 tys.

    Co prawda te osoby pewnie szybciej zapomna niz strone oferty
    znajdowaly ... ale moze 5% z nich zapamieta :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-11-30 15:06:55
    Od: z <...@...pl>

    Żałosny ten marketing :-)
    Ale każdy tworzy koszty tak jak potrafi. Ważne żeby nie płacić podatków :-)

  • 13. Data: 2017-11-30 15:53:56
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

  • 14. Data: 2017-11-30 18:12:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 15:53, jakdorobic.com pisze:
    > Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

    Urzekła nas historia tego banku

    Żałość

  • 15. Data: 2017-12-02 20:42:42
    Od: z <...@...pl>

    > Dla mnie.

    Ty się nie liczysz.
    Utrzymujesz się z naszych podatków i masz mnóstwo wolnego czasu i różne
    głupoty przychodzą Ci do głowy. :-)
    Obstawiałeś już zakłady, ruletkę, grałeś na giełdzie, spekulowałeś
    bitcoinami... ?

  • 16. Data: 2017-12-04 08:25:08
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 30 Nov 2017 03:28:31 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

    > Nowy gracz na rynku promocji bankowych. EnveloBank (będący internetową odnogą Banku
    Pocztowego) oferuje 100 zł na start + 200 zł w programie poleceń oraz 200 zł
    moneybacku w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej.

    > Prowadzenie konta i wszystkie bankomaty w PL za free. Karta darmowa jeśli ma się
    mniej niż 26 lat lub wykona 1 płatność miesięcznie i zapewni wpływ na 1000 zł.

    > Ciekawą kwestią w ofercie banku jest brak prowizji za przewalutowanie transakcji
    zagranicznych oraz stosowanie kursów średnich VISY. EnveloKonto może być zatem dobrym
    rozwiązaniem podczas zagranicznych wycieczek.

    > Analiza promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/envelokonto-zpremia/

    "Szanowny Kliencie, dziękujemy za złożenie wniosku o rachunek/rachunki.
    Twój wniosek o numerze DRD468217837 nie został zaakceptowany. Zachęcamy do
    złożenia wniosku o rachunek w Placówce Banku Pocztowego. Pozdrawiamy,
    Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie."

    WTF?!

    --
    Yakhub

  • 17. Data: 2017-12-04 18:52:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-12-04 o 08:25, Yakhub pisze:

> [...]
    > złożenia wniosku o rachunek w Placówce Banku Pocztowego. Pozdrawiamy,
    > Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie."

    Ano w kulki lecom ;)

    Mój wniosek też odrzucili - jakoby ze względu na niezgodność danych
    zarejestrowanych w ich systemie - WTF ? - nigdy nie miałem tam konta.

    Pofatygowałem się z ciekawości do tegoż banku pocztowego (bo mam blisko)
    faktycznie mieli moje dane - ze starym numerem DO
    - wtedy zatrybiłem że dawno, dawno temu - miałem lokate w tym "Banku
    Pocztowym" założoną przez internet ... nie wiem ile bank przechowuje
    dane klienta który nie posiada czynnego konta - ale zakładam że nie
    powinien dłużej niż 5 lat.

    Ps. Oczywiście "czynnik białkowy" /aczkolwiek całkiem atrakcyjny/ ;)
    namawiał mnie gorąco na założenie konta... i że też mają karte visa
    rozliczną wg. visa - choć wczesniej oferowała MC :)
    No ale brakło argumentów czemu miałbym rezygnować z tej 100-wy
    i drugiej za polecenia ? - LOL

    Pozdro

  • 18. Data: 2017-12-05 08:36:31
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Yakhub i Waldek: poczekajcie na kontakt ze strony EnveloBanku. Jeśli odrzucili Wam
    przelewy weryfikacyjne to zadzwonią, by zaproponować dostarczenie umowy kurierem.

  • 19. Data: 2017-12-05 09:29:07
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:36:31 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

    > Yakhub i Waldek: poczekajcie na kontakt ze strony EnveloBanku. Jeśli odrzucili Wam
    przelewy weryfikacyjne to zadzwonią, by zaproponować dostarczenie umowy kurierem.

    W mailu napisali "Wiadomość wygeneroana automatycznie, prosimy nie
    odpowiadać".

    Infolinia poleca napisać maila (adres kontaktowy taki sam, jak ten, na
    który mam nie odpowiadać).

    Napisałem. Odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    w celu ustalenia powodu odrzucenia wniosku o otwarcie konta należy
    skontaktować się z infolinią.

    Cyrk.

    --
    Yakhub

  • 20. Data: 2017-12-05 11:18:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 09:29:08 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

    > Cyrk.
    Cyrk to jest to że komuś się chce w takie przepychanki bawić dla 100zł(które
    niewiadomi czy wypłacą)