  • 1. Data: 2017-11-29 11:49:02
    Temat: Za Bitcoinem kryją się producenci energii? ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Zużycie roczne energii w przez tę walutę liczy się już w
    Terawatogodzinach. Czyli miliardach kWh.
    http://www.polska2041.pl/energia/news-bitcoin-wyjatk
    owo-energochlonna-waluta,nId,2471318

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2017-11-29 13:43:51
    Temat: Re: Za Bitcoinem kryją się producenci energii? ;-)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 11:49, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >

    > Zużycie roczne energii w przez tę walutę liczy się już w
    > Terawatogodzinach. Czyli miliardach kWh.
> [...]
    I co na to ekolodzy?
    Choć z drugiej strony to taki pokrewny trochę anarchistyczny temat. :-)
    Mają rozdwojenie jaźni? :-)

  • 3. Data: 2017-11-29 15:06:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-29 11:49, Zbynek Ltd. wrote:
    > Zużycie roczne energii w przez tę walutę liczy się już w
    > Terawatogodzinach. Czyli miliardach kWh.
    > http://www.polska2041.pl/energia/news-bitcoin-wyjatk
    owo-energochlonna-waluta,nId,2471318

    38k pln sztuka :)

    stawiam na dobicie do 46k i spadek o 50% przed końcem roku

  • 4. Data: 2017-11-29 15:06:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Zużycie roczne energii w przez tę walutę liczy się już w
    > Terawatogodzinach. Czyli miliardach kWh.
    > http://www.polska2041.pl/energia/news-bitcoin-wyjatk
    owo-energochlonna-waluta,nId,2471318

    Przecież jeszcze niedawno koszt energii był podobny do "wartości" BTC.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2017-11-29 16:48:21
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    owo-energochlonna-waluta,nId,2471318

    > 38k pln sztuka :)
    >
    > stawiam na dobicie do 46k i spadek o 50% przed końcem roku

    Sky is the limit :P Powoli zakup chodzi mi po glowie... . A poniewaz jestem
    swietnym wskaznikiem początku krachu to myślę że koniec bitcoina jest blisko
    ;)
    Jesli wioskowe glupki z Afryki zdążą spieniezyc te swoje bitcoiny przed
    krachem, to my będziemy jezdzic do Afryki czyścić im buty ;)

  • 6. Data: 2017-11-29 16:52:29
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-29, miumiu <a...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli wioskowe glupki z Afryki zdążą spieniezyc te swoje bitcoiny przed
    > krachem, to my będziemy jezdzic do Afryki czyścić im buty ;)

    Ja tam swój spieniężyłem (100% zysku, która lokata mi to da?), spłaciłem
    kredyt jaki miałem, a teraz sobie czekam aż konkretnie pierdolnie.

    Może ludzie będą chcieli wypłacić na święta, czy coś. ;-)
    A jak pierdolnie, to się zastanowię czy wejść ponownie. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2017-11-29 17:28:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 16:52:29 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A jak pierdolnie, to się zastanowię czy wejść ponownie. :-)

    I to jest właściwe myślenie :) Pomyśleć że interesowałem się bitcoinem
    kiedy jeszcze dolara nie kosztował. I oceniłem że dam sobie z tym spokój
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-11-29 18:01:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > I to jest właściwe myślenie :) Pomyśleć że interesowałem się
    > bitcoinem kiedy jeszcze dolara nie kosztował. I oceniłem że dam
    > sobie z tym spokój
    >:)

    Ja byłem przekonywany przy około 300zł...
    Ehhh - trzeba jednak zapierdalac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 9. Data: 2017-11-29 19:53:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-29, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > I to jest właściwe myślenie :) Pomyśleć że interesowałem się bitcoinem
    > kiedy jeszcze dolara nie kosztował. I oceniłem że dam sobie z tym spokój
    >:)

    No to się właśnie zaczął zjazd w dół.
    Pewnie potrwa krótko, ale co się ludzie nastękają na grupach (na FB),
    to ich :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2017-12-09 12:12:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-29 15:06, m4rkiz wrote:
    owo-energochlonna-waluta,nId,2471318

    > 38k pln sztuka :)
    >
    > stawiam na dobicie do 46k i spadek o 50% przed końcem roku

    na razie niedoszacowalem gorki o conajmniej kilkanascie tysiecy ;)