  • 1. Data: 2017-11-30 12:28:31
    Temat: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Nowy gracz na rynku promocji bankowych. EnveloBank (będący internetową odnogą Banku
    Pocztowego) oferuje 100 zł na start + 200 zł w programie poleceń oraz 200 zł
    moneybacku w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej.

    Prowadzenie konta i wszystkie bankomaty w PL za free. Karta darmowa jeśli ma się
    mniej niż 26 lat lub wykona 1 płatność miesięcznie i zapewni wpływ na 1000 zł.

    Ciekawą kwestią w ofercie banku jest brak prowizji za przewalutowanie transakcji
    zagranicznych oraz stosowanie kursów średnich VISY. EnveloKonto może być zatem dobrym
    rozwiązaniem podczas zagranicznych wycieczek.

    Analiza promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/envelokonto-zpremia/

  • 2. Data: 2017-11-30 12:45:28
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: z <...@...pl>

    Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i
    taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

  • 3. Data: 2017-11-30 13:31:26
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 12:46:08 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i
    > taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

    No fakt, zapomniałem :D

    Prowadzenie za darmo bez warunków. Premie dostaniesz za zrobienie 3 platnosci na
    łącznie 100 zł. Przekalkuluj sobie czy dasz radę, bo jak nie to stracisz status
    nowego klienta.

    Karta darmowa gdy wpływ na 1000 i 1 platnosc kartą na dowolną kwotę lub bezwarunkowo
    jak masz mniej niż 26 lat. Po spełnieniu warunków promocji można w sumie karte
    zastrzec.

    Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D

  • 4. Data: 2017-11-30 13:39:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 13:31, jakdorobic.com pisze:
    > Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D

    Widzę że dalej nie kumasz. Ile kosztuje karta gdy wpływ będzie na sumę
    999zł? Mam więcej niż 26 lat.

  • 5. Data: 2017-11-30 13:42:56
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:40:03 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Widzę że dalej nie kumasz. Ile kosztuje karta gdy wpływ będzie na sumę
    > 999zł? Mam więcej niż 26 lat.

    OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

  • 6. Data: 2017-11-30 13:44:44
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    łącznie 100 zł. Przekalkuluj sobie czy dasz radę, bo jak nie to stracisz status

    Ale że co? Jak nie jestem nowym klientem czyli stracę status nie robiąc
    płatności - Trzeba mieć poskręcane te zwoje żeby to wymyslać -
    To prowadzenie za ile?

  • 7. Data: 2017-11-30 13:48:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 13:42, jakdorobic.com pisze:
    > OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

    A ile płacą za czytanie tego bloga? :-)

    PS. Widzisz nawet nie mam czasu bo mój czas więcej wart niż te ciurliki
    szmatławe.
    Chyba jacyś nudzący się masochiści się w to bawią za takie marne
    pieniądze :-)

  • 8. Data: 2017-11-30 13:52:48
    Od: z <...@...pl>

    100 zł to ja zarabiam w kilka godzin a jak nie zarabiam to odpoczywam
    żeby móc jutro zarabiać.

    A jak ktoś ma mniejsze dochody to nie spełnia tych warunków.

    Jak ktoś ma większe dochody to nawet na to nie spojrzy.

    Dla kogo jest ta oferta?

    Pokaż tego Yeti :-)

  • 9. Data: 2017-11-30 14:12:52
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:52:56 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > A jak ktoś ma mniejsze dochody to nie spełnia tych warunków.
    >
    > Jak ktoś ma większe dochody to nawet na to nie spojrzy.

    W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

  • 10. Data: 2017-11-30 14:15:05

    W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:

    > W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

    Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)