  • 21. Data: 2022-09-10 13:30:17
    Temat: Re: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 09.09.2022 o 21:05, Kamil Jońca pisze:

    > Ostatnio bez problemu wypłaciłem 2000 w jednym z euronetów (ale innym)
    >
    > KJ

    dawno? wybiorę się na spacer i zobaczę czy inne też mają jakieś limity...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 22. Data: 2022-09-10 13:40:58
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 09.09.2022 o 20:43, J.F pisze:

    > Ale moze bankomat ma wlasne limity ...
    >
    > J.

    ano ma, bo jakiś czas temu można było wypłacić tyle ile fizycznie
    bankomat pozwalał np. 40 banknotów, jeżeli miał setki to 40 x 100 = 4kzł

  • 23. Data: 2022-09-10 22:51:16
    Od: Alvaro Soller <b...@m...pl>

    On sob, 2022-09-10 at 10:22 +0200, m4rkiz wrote:

    > Jakiś czas temu wypłacałem 4000 kartą z nest banku. Ale artykuł
    > sprzed 3 tygodni a to było
    > z dwa+ miesiące temu.

    Niektóre banki co mają darmową kartę bankomatową mają limit 4k.

    ..

  • 24. Data: 2022-09-10 23:49:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.09.2022 o 17:38, Robert_DF pisze:
    > hej
    >
    > Euronet max 800 zł jednorazowo, w których bankomatach można wypłacić
    > więcej?
    >
    > wcześniej spokojnie 4-5kzł można było wypłacić, a teraz 800 aby dla
    > wszystkich wystarczyło, wtf?

    Problemem w wypadku bankomatów jest szerokość szczeliny służącej do
    wypłaty banknotów. O ile się orientuję, to tam maksymalnie 10 banknotów
    wchodzi i dlatego bezpiecznie można góra 1.000 zł jednorazowo wypłacić.
    Oczywiście może się udać, że i 12 wypłaci, ale być może właśnie z tego
    powodu wprowadzono limit. Bo w wypadku zapchania się blokowany jest do
    czasu przyjazdu serwisu bankomat.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2022-09-10 23:54:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    > wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.
    > https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl

    Ostatnio, tzn. 3 i 2 tygodnie temu dwukrotnie w bankomacie EURONET
    wypłaciłem po 1.000 zł kartą podpiętą do konta w ALIOR BANK SA.
    Podkreślam nazwę banku wobec fragmentu artykułu "(...) Jednocześnie
    spółka podkreśla, że limit nie dotyczy klientów banków, które
    udostępniają wyższe limity wypłaty dla swoich klientów na podstawie
    bilateralnych umów danej instytucji z EURONET. (...)". Miło y było
    pewnie, jakby opublikowali listę tych banków :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-09-10 23:55:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.09.2022 o 22:06, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Nest jest w tej kwestii wybitnie nietradycyjny:
    > https://www.cashless.pl/10574-euronet-podnosi-limit-
    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

    I wyjdzie tyle przez szczelinę?

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2022-09-10 23:58:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.09.2022 o 11:58, J.F pisze:
    > Czyli co - bo czytajac to mozna odniesc wrazenie, ze faktycznie oplaty
    > za wyplate podniesc nie moga, za to mogą obnizyc limit i zgarnąc
    > wiecej oplat?

    U mnie wiele lat temu miasto uzależniło zgodę na budowę pierwszego
    supermarketu od zagwarantowania zatrudnienia dla 200 osób. Nie napisali,
    że na pełny etat, wiec zatrudnili 200 osób na pół etatu. Było trochę
    "zadymy" o to, ale ostatecznie rozeszło się "po kościach".

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-09-11 14:16:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@g...com> writes:

    > Nest jest w tej kwestii wybitnie nietradycyjny:
    > https://www.cashless.pl/10574-euronet-podnosi-limit-
    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

    Chyba rzeczywiście.
    Dziś zrobiłem eksperyment.
    Gdy do euronetu wsadziłem kartę nesta to bez problemu łyknął kwotę 3500
    (odbił się od braku środków)
    Gdy chwilę później chciałem wypłacić BLIKIEm to 800 było twardym
    limitem.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 29. Data: 2022-09-12 10:59:39
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

    > I wyjdzie tyle przez szczelinę?

    40 banknotów ze spokojem, niektóre bankomaty nawet 50 potrafiły wypluć

  • 30. Data: 2022-09-12 11:00:32
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 11.09.2022 o 14:16, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > (odbił się od braku środków)
    > Gdy chwilę później chciałem wypłacić BLIKIEm to 800 było twardym

    ok, czyli nie dla wszystkich te limity?

    wypłacam głownie blikiem (mbank) i 800 zł to był max