  • 1. Data: 2022-09-10 23:12:56
    Temat: znowu alior kantor zapomniał moje hasło
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    musiałem resetować.

    Jest pięć prób, nie wiem czy dziennie czy w sumie.
    Infolinia radzi udać że zapomniało się hasło.

    Przechodzi się procedurę zresetowania hasła
    i włala. Znowu cieszymy się Kantorem.

    Jaka nauczka.
    Nie zostawiać operacji na ostatnią chwilę.
    Wypłacić sobie gotówke typu 3000zł i trzymać w kredensie.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-09-11 10:24:23
    Temat: Re: znowu alior kantor zapomniał moje hasło
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 10 września 2022 o 23:12:58 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > musiałem resetować.
    >
    > Jest pięć prób, nie wiem czy dziennie czy w sumie.

    No to teraz jak już masz resetowanie świeżo obcykane to kożesz sprawdzić czy dziennje
    czy w sumie ;>
    mbąk ma taki ogólny lucznik faili, jakoś 50, jak znasz kogoś id to można robić głupie
    kawały.

> [...]
    >
    > Jaka nauczka.
    > Nie zostawiać operacji na ostatnią chwilę.
    > Wypłacić sobie gotówke typu 3000zł i trzymać w kredensie.

    Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.
    Albo jak nie chce byc zaskoczony akcją typu Grecja/Cypr (oby nie Ukraina...).
    Ja noszę 5 kart z 3 banków na ponad 50k - a i tak 200zł również.

  • 3. Data: 2022-09-11 13:01:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    > mbąk ma taki ogólny lucznik faili, jakoś 50

    Legenda. Popełniam tam rocznie około 20-30
    błędnych logowań i nigdy jeszcze nie zablokowali.
    Więc musi być jakiś reset licznika.

  • 4. Data: 2022-09-11 13:05:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Legenda. Popełniam tam rocznie około 20-30
    Nie legenda. Tak na pewno było jeszcze "jakiś"[1] czas temu.
    Być może stwierdzili że to głupota i wyłączyli.

    KJ
    [1] możemy tu mówić o czasie typu 10 lat temu.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2022-09-11 14:01:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c5ef0fc4-8a09-41a9-bf5b-b60dfda3e8f6n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.

    Nie wiem czy większe. Warto mieć. Zmieniam pogląd z karto entuzjasty.
    Zderzenie z Polską dzień pierwszy paliwo 336zł, laboratorium krwiopijcy
    206zł, intermarche 87zł, apteka 77zł.

    W Intermarche czynnym w niedzielę tłumy. To jednak biedy nie ma?

    Takie paragony pod setkę zł to jest papierek 20 funtów
    to ja go nie wyciągam często w UK. Cisnę budżet.
    Kuriozum.

  • 6. Data: 2022-09-11 19:41:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 11 września 2022 o 14:02:00 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Takie paragony pod setkę zł to jest papierek 20 funtów
    > to ja go nie wyciągam często w UK. Cisnę budżet.

    Ale co, gotowizną wszystko?
    I też żeś se "koszyk Kaczyńskiego" sprawił.
    I pełen bak.
    I to porównujesz z kawalerką w Lądku.

    A ten intermarche to biblioteka czy poczta?
    Czy też ***** *** w ten sposób?

    Biedy nie ma, ale wyciągi z karty ostro poszły w górę.
    Co poradzić, póki się bilansuje (podwyżki, dorabianie) to martwić się nie ma co.
    Ale zaraz przyjdzie roczne rozliczenie prądu.
    Pamiętam jak pirównywałem G11 z G12W to całość kWh była poniżej 50gr.
    Teraz e.on (d. innogy, d. rwe, d. stoen) przysłał wycinkę lasów z pochwałą pinokia i
    "niskimi cenami", gdzie sama energia jest ponad 50gr...

    A w przyszłym roku okaże się, ile będzie dopłaty podatku.
    Ale to już po wyborach będzie.

  • 7. Data: 2022-09-11 21:13:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20873ef8-139d-482f-b437-0c6c5e690bebn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale co, gotowizną wszystko?

    ta, bo w weekend przelewy nie chodzą. Karty puste.

    Czemu nie może byc w PL tak że dzwoni do mnie kochanka i mówi
    misiaczku jestem właśnie w sklepie, widze fajne butki
    poratujesz coś? 200?

    Naciskam enter i za chwile pojawiają sie na jej koncie.

    > I też żeś se "koszyk Kaczyńskiego" sprawił.
    > I pełen bak.
    > I to porównujesz z kawalerką w Lądku.
    >
    > A ten intermarche to biblioteka czy poczta?
    > Czy też ***** *** w ten sposób?

    No własnie nie wiem jeszcze ale sie dowiem. Zgaduję że poczta.
    Kasjerki bliskie omdlenia.

  • 8. Data: 2022-09-12 09:36:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 11 września 2022 o 21:13:48 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:20873ef8-139d-482f...@googlegroups.com>
    >
    > ta, bo w weekend przelewy nie chodzą. Karty puste.

    Kredytówki raczej nie są puste (sprawdzić czy nie citek wzięty w promo,
    gdzie cały limit - niemały, bo sprytny citek nie pizwala samemu ustalić
    tylko wali między oczy maksymalnym wychodzącym ze zdolności - poszedł na jakieś
    pierdółki już dawno, a ZTCP każa spłacać tylko 2% długu + oczywiście odsetki).
    Albo to takie kredytówki jak w reportażu o upadłości konsumenckiej i wspomnienia
    sprzed kryzysu z 2008, gdy banki - było więcej niż teraz - przesyłały bez pytania
    kredytówki gotowe do aktywacji: "bank X przysłał kartę na 1000, poszło, bank Y na
    1500, też poszło".

    Z drugiej strony jak puste to skąd przelewać? Z oszczędności w UK?

    > Czemu nie może byc w PL tak że dzwoni do mnie kochanka i mówi
    > misiaczku jestem właśnie w sklepie, widze fajne butki
    > poratujesz coś? 200?
    >
    > Naciskam enter i za chwile pojawiają sie na jej koncie.

    Jak nie może jak jest, i to nawet za darmo?
    express elixir - jak upierasz się przy enter - ale to zwykle płatne (darmowe w
    santander oraz 4/mc w citku) - oraz przelew na telefon,
    ten darmowy chyba wszędzie (ale tylko z apki).
    Nawet pan "kawa mrożona, brać póki mrożona" to na plaży promował i to już w zeszłym
    roku, ludzie się dowiadywali o tej metodzie.

    Kochanka wyluzowana, iść na zakupy bez pieniędzy...
    Może to jakiś sposób odwyku?
    Ale wszystko spieprzą te cholerne telefony... ;>

    > No własnie nie wiem jeszcze ale sie dowiem. Zgaduję że poczta.
    > Kasjerki bliskie omdlenia.

    Chyba że to nie świeże tylko sprzed 2 tygodni - ostatnia niedziela sierpnia jest
    "handlowa".
    Trza wydać 300+.
    W tym roku szybko wypłacają.

  • 9. Data: 2022-09-17 09:42:56
    Od: MARTINA KIERSTEIN <k...@g...com>

    Oferta usług finansowych pomiędzy osobami fizycznymi.

    Witam panie i panowie
    Przedstawiam się Martinie Kierstein, międzynarodowej pożyczkodawcy zamieszkałej we
    Francji. Przychodzę z tą obecnością, aby przedstawić Państwu moje usługi finansowe,
    które sięgają do 5 000 000 EUR z roczną stawką 3,75% na okres od 1 roku do 35 lat.
    Moje usługi są legalne i bardzo rzetelne. W przypadku wszystkich wniosków o
    finansowanie proszę o kontakt pod tym adresem: (r...@g...com)