  • 1. Data: 2022-09-09 17:38:15
    Temat: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    hej

    Euronet max 800 zł jednorazowo, w których bankomatach można wypłacić więcej?

    wcześniej spokojnie 4-5kzł można było wypłacić, a teraz 800 aby dla
    wszystkich wystarczyło, wtf?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-09-09 17:52:29
    Temat: Re: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 września 2022 o 17:38:34 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > hej
    >
    > Euronet max 800 zł jednorazowo, w których bankomatach można wypłacić więcej?
    >
    > wcześniej spokojnie 4-5kzł można było wypłacić, a teraz 800 aby dla
    > wszystkich wystarczyło, wtf?

    Jak to "dla wszystkich wystarczyło"? Taki komunikat?
    Akurat tam "dla wszystkich", mają prowizję od sztuki wypłaty a nie % od sumy,
    to już kolejny raz, jak coś kombinują, ale banki z nimi szybko zrobią porządek.
    Reklamację do swojego napisz.

    Zresztą co to za trudność wypłacić 5 razy zamiast raz?
    No chyba że w kolejce za nami stoi Lobo, a na bankomacie napisane "2 transakcje na
    klienta" ;>

    Albo rzeczywiście coś złego się szykuje...

  • 3. Data: 2022-09-09 17:56:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Zresztą co to za trudność wypłacić 5 razy zamiast raz?

    Jak się ma 4 darmowe wypłaty w miesiącu to może robić różnicę ...
    Ale co ja tam wiem.
    KJ

  • 4. Data: 2022-09-09 18:01:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 września 2022 o 17:57:08 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Jak się ma 4 darmowe wypłaty w miesiącu to może robić różnicę ...
    > Ale co ja tam wiem.

    No może może, citek nie jest aż tak idealny ;>
    Ale z drugiej strony naprawdę o tyle łatwiej o euronet niż o skarbonkę+żubra?

  • 5. Data: 2022-09-09 18:11:41
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Jak to "dla wszystkich wystarczyło"? Taki komunikat?

    taki właśnie, ograniczają wypłaty do 800 zł, aby wystarczyło gotówki dla
    wszystkich

    > Akurat tam "dla wszystkich", mają prowizję od sztuki wypłaty a nie % od sumy,
    > to już kolejny raz, jak coś kombinują, ale banki z nimi szybko zrobią porządek.
    > Reklamację do swojego napisz.
    musiałem 4 wypłaty zrobić

    > Zresztą co to za trudność wypłacić 5 razy zamiast raz?

    bo trzeba wszystko 5x robić, a te bankomaty demonami predkości nie są

    > No chyba że w kolejce za nami stoi Lobo, a na bankomacie napisane "2 transakcje na
    klienta" ;>

    > Albo rzeczywiście coś złego się szykuje...

    i ciekawe jaki mają algorytm wypłat, takie same kwoty a za każdym razem
    inaczej banknoty mi wydało

    100, 50 i 20, w różnych kombinacjach

  • 6. Data: 2022-09-09 18:13:03
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > No może może, citek nie jest aż tak idealny ;>
    > Ale z drugiej strony naprawdę o tyle łatwiej o euronet niż o skarbonkę+żubra?

    mam wszelkie wypłaty gratis z ATMów, ale które tak nie reglamentują kasy?

    może własne banków wypłacają więcej?

  • 7. Data: 2022-09-09 18:15:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > No może może, citek nie jest aż tak idealny ;>
    > Ale z drugiej strony naprawdę o tyle łatwiej o euronet niż o skarbonkę+żubra?

    IMO dużo zależy od lokalnych uwarunkowań. NP Euronet mam po drodze do
    pracy. Do Skarbonki musiałbym specjalnie iść (niedaleko, ale zawsze ...)
    KJ

  • 8. Data: 2022-09-09 20:35:17
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 09.09.2022 o 18:15, Kamil Jońca pisze:

    > IMO dużo zależy od lokalnych uwarunkowań. NP Euronet mam po drodze do
    > pracy. Do Skarbonki musiałbym specjalnie iść (niedaleko, ale zawsze ...)
    > KJ

    i wiesz może jaki jest limit w tym euronecie? wszędzie takie same
    ograniczenia czy może to jedynie lokalnie?

  • 9. Data: 2022-09-09 20:39:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-09 o 18:13, Robert_DF pisze:

    > mam wszelkie wypłaty gratis z ATMów, ale które tak nie reglamentują kasy?
    >
    > może własne banków wypłacają więcej?

    Też nie - ale nie wiem jak to ominąć.
    Ostatnio potrzebowałem 2000 w gotówce i nie udało mi
    się wypłacić jedną kartą. Może trzeba kilka razy wpisywać:
    "inna kwota" i tak do skutku aż się bankomat zdecyduje przyznać prawo
    do wypłaty 2000? Bo trzy razy zwracał informację, że mogę 1000 jednorazowo.

  • 10. Data: 2022-09-09 20:43:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Sep 2022 20:39:01 +0200, cef wrote:

> [...]
    > "inna kwota" i tak do skutku aż się bankomat zdecyduje przyznać prawo
    > do wypłaty 2000? Bo trzy razy zwracał informację, że mogę 1000 jednorazowo.

    Limity wyplat sie ustawia na stronie banku.
    Ale moze bankomat ma wlasne limity ...

    J.