  • 31. Data: 2022-09-12 12:42:24
    Temat: Re: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 10 Sep 2022 23:49:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Problemem w wypadku bankomatów jest szerokość szczeliny służącej do
    > wypłaty banknotów. O ile się orientuję, to tam maksymalnie 10 banknotów
    > wchodzi i dlatego bezpiecznie można góra 1.000 zł jednorazowo wypłacić.

    Gdyby to była prawda, to w banknotach 200 zł można wypłacić 2000 zł.
    Przede wszystkim, nie wiem, skąd wziąłeś ten limit, bo pamiętam, że kiedyś
    osobiście wypłaciłem 2 kzł po stówce z bankomatu PeKaO. Co więcej, dawniej
    dość często zdarzało się, że 1000 zł wypłacało mi banknotami 50 zł.

    Szybki gugiel powiada, że "Budowa bankomatu ma też wpływ na liczbę
    banknotów, jaką możesz otrzymać podczas jednej operacji. Na ogół w
    podajniku mieści się do 30-40 sztuk."

    https://www.najlepszekonto.pl/jak-zmienic-limit-wypl
    aty-z-bankomatu

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2022-09-12 14:01:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-12 o 12:42, Olin pisze:

    > Gdyby to była prawda

    Ale Robert pisze, że jednorazowo można wymienić bezpiecznie góra 1000zł.
    A większe kwoty wypłaca się po prostu niebezpiecznie :-)

  • 33. Data: 2022-09-12 14:37:50
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > Oczywiście może się udać, że i 12 wypłaci, ale być może właśnie z tego
    > powodu wprowadzono limit. Bo w wypadku zapchania się blokowany jest do

    które mają niby limit 10 banknotów?

    40 lub 50...o innych nie słyszałem

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 34. Data: 2022-09-12 15:08:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Sep 2022 14:01:14 +0200, cef napisał(a):

    > Ale Robert pisze, że jednorazowo można wymienić bezpiecznie góra 1000zł.
    > A większe kwoty wypłaca się po prostu niebezpiecznie

    Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na ten niuans.
    Trzeba przyznać, że chłop jest ekspertem w zasadzie w każdej dziedzinie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2022-09-13 03:33:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-10 o 10:07, Krzysztof kw1618 pisze:
    > wcześniej spokojnie 4-5kzł można było wypłacić, a teraz 800 aby dla
    > wszystkich wystarczyło, wtf?

    Ludzie zabierają czekającym czas, bo pobierają z bankomatów nawet po 5
    razy nie odchodząc od bankomatu.

    --
    animka

  • 36. Data: 2022-09-13 08:33:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 13 września 2022 o 03:35:20 UTC+2 Animka napisał(a):
    > Ludzie zabierają czekającym czas, bo pobierają z bankomatów nawet po 5
    > razy nie odchodząc od bankomatu.

    Trzeba napisać na autokasie "2 transakcje na klienta", a potem poczuć się jak Lobo...
    Na p.r.f.sf-f znalazł się taki, co do innego cytatu nawet skan umieścił ;>

  • 37. Data: 2022-09-13 08:48:14
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 13.09.2022 o 03:33, Animka pisze:

    > Ludzie zabierają czekającym czas, bo pobierają z bankomatów nawet po 5
    > razy nie odchodząc od bankomatu.

    ale to wina tych ludzi, którzy chcą/potrzebują wypłacić więcej niż 800
    zł czy bankomatu, który blokuje większe wypłaty?

  • 38. Data: 2022-09-13 10:28:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 13 września 2022 o 08:48:17 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > ale to wina tych ludzi, którzy chcą/potrzebują wypłacić więcej niż 800
    > zł czy bankomatu, który blokuje większe wypłaty?

    Ludzi też, samoluby.
    Jak jest kolejka, bierzesz jedną wypłatę i idziesz na koniec kolejki.

    Uprzejme, a strata czasu niewielka - kolejka i tak zaraz ucieknie ;>

    A reklamację napisałeś?
    Nawet jeśli to mbąk, to ciekawe, co odpiszą.

  • 39. Data: 2022-09-13 10:49:17
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Ludzi też, samoluby.
    > Jak jest kolejka, bierzesz jedną wypłatę i idziesz na koniec kolejki.
    >
    > Uprzejme, a strata czasu niewielka - kolejka i tak zaraz ucieknie ;>

    zrobiłem inaczej, nie chciało mi się stać więc sobie spacer zafundowałem
    i odwiedziłem 3 bankomaty w okolicy

    > A reklamację napisałeś?
    > Nawet jeśli to mbąk, to ciekawe, co odpiszą.

    nie pisałem, bo u mnie obrót gotówkowy jest nikły, wystarczyło że
    napisałem tutaj bo byłem ciekawy czy inne bankomaty również mają takie
    ograniczenia

  • 40. Data: 2022-09-13 22:01:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-13 o 08:48, Robert_DF pisze:

    > ale to wina tych ludzi, którzy chcą/potrzebują wypłacić więcej niż 800
    > zł czy bankomatu, który blokuje większe wypłaty?

    Pewnie, że to nie wina tych ludzi tylko wina innych ludzi.

    --
    animka