  • 11. Data: 2022-09-09 21:05:35
    Temat: Re: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert_DF <k...@r...pl> writes:

    > i wiesz może jaki jest limit w tym euronecie? wszędzie takie same
    > ograniczenia czy może to jedynie lokalnie?

    Ostatnio bez problemu wypłaciłem 2000 w jednym z euronetów (ale innym)

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 12. Data: 2022-09-09 21:17:54
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    piątek, 9 września 2022 o 21:09:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Ostatnio bez problemu wypłaciłem 2000 w jednym z euronetów (ale innym)

    No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.

    https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl

  • 13. Data: 2022-09-09 21:26:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@g...com> writes:

    > No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    > wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.
    >
    > https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl
    Tam jest "Dotyczy to każdej transakcji wykonywanej tradycyjną kartą"
    Nie wiem czy karta Nesta jest "tradycyjna"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 14. Data: 2022-09-09 21:27:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-09 o 20:43, J.F pisze:

    > Limity wyplat sie ustawia na stronie banku.
    > Ale moze bankomat ma wlasne limity ...

    W banku to ustawiłem od dawna limity 5000,
    więc to jakieś zagrywki bankomatowe.
    A jakiś rok temu wypłacałem w tymże bankomacie
    po 2 tys czy 1,5

  • 15. Data: 2022-09-09 22:06:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    piątek, 9 września 2022 o 21:27:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Tam jest "Dotyczy to każdej transakcji wykonywanej tradycyjną kartą"
    > Nie wiem czy karta Nesta jest "tradycyjna"

    Nest jest w tej kwestii wybitnie nietradycyjny:
    https://www.cashless.pl/10574-euronet-podnosi-limit-
    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

  • 16. Data: 2022-09-10 00:31:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 wrz 2022 o 17:52, Dawid Rutkowski pisze:

    > Zresztą co to za trudność wypłacić 5 razy zamiast raz?

    U mnie w dwóch bankomatach było 800 dziennie.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 17. Data: 2022-09-10 09:42:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 10 września 2022 o 00:31:36 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > U mnie w dwóch bankomatach było 800 dziennie.

    Ale "na kartę"? Czy japę rozpoznawało? ;>
    I co wypisywało?

  • 18. Data: 2022-09-10 10:07:51
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.09.09 o 17:38, Robert_DF pisze:
    > hej
    >
    > Euronet max 800 zł jednorazowo, w których bankomatach można wypłacić
    > więcej?
    >
    > wcześniej spokojnie 4-5kzł można było wypłacić, a teraz 800 aby dla
    > wszystkich wystarczyło, wtf?

    Doniesienia medialne donoszą, że wzrost kosztów obsługi bankomatów, a
    firmy bankomatowe żyją z prowizji od banków. Zapewne z każdym bankiem
    mają inne stawki.

  • 19. Data: 2022-09-10 10:22:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 09.09.2022 o 21:17, Marcin Mokrzycki pisze:
    > No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    > wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.
    >
    > https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl

    Jakiś czas temu wypłacałem 4000 kartą z nest banku. Ale artykuł sprzed 3 tygodni a to
    było
    z dwa+ miesiące temu.

  • 20. Data: 2022-09-10 11:58:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Sep 2022 12:17:54 -0700 (PDT), Marcin Mokrzycki wrote:

    > No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    > wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.
    >
    > https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl

    Czyli co - bo czytajac to mozna odniesc wrazenie, ze faktycznie oplaty
    za wyplate podniesc nie moga, za to mogą obnizyc limit i zgarnąc
    wiecej oplat?

    Paranoja, ale co sie dziwic w socjalizmie :-)

    J.