  • 1. Data: 2022-09-07 16:37:39
    Temat: Portfel Google
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Na nowym telefonie z ANDROID-em nie można włączyć "portfela Google"
    Wyświetla się komunikat, że program jest niedostępny z powodu
    aktualizacji. Na starym telefonie działał. Działa na takim samym
    telefonie, ale z moim kontem Google ne chce. Ma ktoś pomysł, o co
    chodzi? Albo jakiś inny program do przechowywania karty płatniczej w
    telefonie?
    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2022-09-07 17:12:12
    Temat: Re: Portfel Google
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 września 2022 o 16:37:42 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > telefonie, ale z moim kontem Google ne chce. Ma ktoś pomysł, o co
    > chodzi? Albo jakiś inny program do przechowywania karty płatniczej w

    Ciekawy komunikat.
    A na tym telefonie, co nie działa z Twoim kontem google, działa z kontem google kogoś
    innego?
    Ew. załóż inne konto google.

    Inny program - to tylko "własne" HCE banków.
    Póki co twardo obstaje przy tym milek, debetówki i kredytówki.
    Skarbonka się chyba łamie - już w GP są karty korpo, ale fizolskie chyba wciąż na
    "własnym".
    Żubr już chyba padł i skończył z własnym HCE, tak jak np. santander.

  • 3. Data: 2022-09-07 18:11:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ciekawy komunikat.
    > A na tym telefonie, co nie działa z Twoim kontem google, działa z kontem google
    kogoś innego?
    > Ew. załóż inne konto google.

    Jak założę inne konto, to nie przeniosą się dane i nie chce mi się
    kombinować. Tak wygląda, jakby nie chciało właśnie tych danych
    przenieść. Szukałem jakiś opcji na koncie Google, ale nie ma.

    > Inny program - to tylko "własne" HCE banków.

    Nie chcę, bo w razie wpadki będzie miał dostęp do danych bankowych i
    przelewów.

  • 4. Data: 2022-09-07 18:50:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Sep 2022 16:37:39 +0200, w <6318acb4$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > telefonie, ale z moim kontem Google ne chce. Ma ktoś pomysł, o co
    > chodzi? Albo jakiś inny program do przechowywania karty płatniczej w

    Może pomoże:
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/aplikacje/google
    -pay-aktualizacja-wallet-portfel

  • 5. Data: 2022-09-07 21:27:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.09.2022 o 18:50, r...@k...pl pisze:

    > Może pomoże:
    > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/aplikacje/google
    -pay-aktualizacja-wallet-portfel

    Dzięki, ale zanim zapytałem tu to widziałem to i próbowałem. niestety nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-09-08 23:04:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    -pay-aktualizacja-wallet-portfel
    > Dzięki, ale zanim zapytałem tu to widziałem to i próbowałem. niestety nie.

    Z kronikarskiego obowiązku informuję, że po kilku godzinach sytuacja się
    sama naprawiła.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-10-05 15:18:27
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > telefonie, ale z moim kontem Google ne chce. Ma ktoś pomysł, o co
    > chodzi? Albo jakiś inny program do przechowywania karty płatniczej w

    Na Androidzie 11 Portfel Google działa dobrze.

  • 8. Data: 2022-10-05 21:39:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2022 o 15:18, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Na Androidzie 11 Portfel Google działa dobrze.

    U nie też. To były jakieś problemy spowodowane zmianą telefonu.

    --
    Robert Tomasik