  • 21. Data: 2020-10-08 14:04:09
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 13:21:24 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    lekko, że płacisz bezpośrednio z tego, co masz w "portfelu" w cinkciarzu - najpierw
    trzeba jednak "doładować kartę".
    karcie" danej waluty płatności - czy odrzuca od razu, czy jakoś przeliczają na inną -
    i w jakiej cenie - a dopiero jak się nie da przeliczyć to odrzuca.

    > tylko z salda, które przekazałeś na kartę, reszta kasy jest bezpieczna

    Ale chodzi o sytuację, że na kartę przekazałeś np. 1000 PLN i 200 euro, a:
    - płacisz 300 euro,
    - płacisz 50 USD,
    i co w takiej sytuacji?

    walut (ma licencję NBP), a conotoxia usługami płatniczymi (zarówno przyjmowaniem
    płatności kartami i innymi wynalazkami, jak i obsługą płatności kartami wydawanymi
    przez cinkciarza) - ale z punktu klienta minus, bo dlatego właśnie konieczne jest
    "doładowanie" karty przed płaceniem - kasa musi przejść z konta należącego do
    cinkciarz.pl na konto należące do conotoxia.

    > jak dla mnie to plus, bo mogę mieć na koncie np. 10k USD, płacę w sieci
    > i max obciążenie może być na kwotę jaka ma być, żadne internetowe
    > kradzieje mi z "głównego" konta kasy nie ściągną

    Ale kto będzie trzymał w cinkciarzu 10k$ albo w ogóle jakąś większą sumę?

  • 22. Data: 2020-10-08 14:05:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zaraz zaraz, w jakiej aplikacji, wymagają TELEFONU ???

    -----

  • 23. Data: 2020-10-08 14:07:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lecą tylko dwie, w jednych jakaś łysa budka, w drugich mały kaczor z kotem.

    -----

  • 24. Data: 2020-10-08 14:10:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie z samej pracy człowiek żyje.
    A nawet z, ale na różne umowy.

    -----

  • 25. Data: 2020-10-08 14:31:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 14:10:24 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Nie z samej pracy człowiek żyje.
    > A nawet z, ale na różne umowy.

    To z jakiej umowy nie ma ZUSu?

  • 26. Data: 2020-10-08 14:32:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Nie z samej pracy człowiek żyje.
    > A nawet z, ale na różne umowy.

    No bo chyba nie powiesz, że emeryturę/rentę da się prze ZUSem ukryć i przelewać na
    konto "na cinkciarzu" ;>

  • 27. Data: 2020-10-08 14:35:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 14:05:50 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Zaraz zaraz, w jakiej aplikacji, wymagają TELEFONU ???

    Nie musi być telefon, może być tablet. Nie ma różnicy z tzw. "komputerem".

    A już zupełnie na serio to tu akurat są OK, nawet "silne uwierzytelnienie" jest
    domyślnie kodami przesyłanymi mailem - choć można zmienić na SMS lub apkę.

    Jednak dla zamówienia karty jest konieczne podanie i potwierdzenie numeru telefonu -
    tutaj można potwierdzić tylko kodem SMS.
    Pewnie chodzi o 3D-Secure - cóż poradzić, karta ma IO w standardzie i bez IO zamówić
    nie możesz.
    Ale to jest tylko raz potrzebne, więc można podać numer znajomego - albo z innej
    strony, nie jest wymagany smarkfon, wystarczy stara nokia z kartą doładowaną 5zł na
    rok ważności.

  • 28. Data: 2020-10-08 14:42:29
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 05:32:15 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > No bo chyba nie powiesz, że emeryturę/rentę da się prze ZUSem ukryć i
    > przelewać na konto "na cinkciarzu" ;>

    Da się od jakiś 2 lat, prowadząc nierejestrowaną działalność gospodarczą.
    Pod warunkiem, że nie przekroczysz połowy najniższego...

  • 29. Data: 2020-10-08 14:47:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 14:40:43 UTC+2 użytkownik dantes napisał:

    > Da się od jakiś 2 lat, prowadząc nierejestrowaną działalność gospodarczą.
    > Pod warunkiem, że nie przekroczysz połowy najniższego...

    No ale to chyba nie emeryturę/rentę ukryjesz, a ew. dorobienie do niej.
    I póki połowy najniższego nie przekroczysz, to nie musisz niczego ukrywać - ukrywać
    trzeba dopiero, jak przekroczysz.

  • 30. Data: 2020-10-08 14:56:14
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Oczywiście warto wpłacać na konto, które cinkciarz ma w tym samym banku co klient
    (uwaga na mBąk!) - będzie szybciej, zwykle natychmiast, i na pewno nie drożej, a
    czasem i za darmo.

    przelewałem z mbanku i kasa była w kilka minut, dlatego od razu w teren
    i mogłem zrobić test

    a jak ktoś nieciepliwy to można kartą doładować tylko, że wtedy już
    prowizja...

    --
    pozdrawiam
    Roberts